WilmaNygren Skrivet 25 Januari Rapport Dela Skrivet 25 Januari Jag måste köpa ett par hörlurar för både spel och vanlig användning. Nu använder jag HyperX Cloud II i 1,5 år. Jag är helt nöjd med varumärket. Jag har redan planerat att byta ut den här. Föreslå mig nu ett par hörlurar från din egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaeljansson Skrivet 26 Januari Rapport Dela Skrivet 26 Januari Utifrån min egen erfarenhet rekommenderar jag HyperX Cloud Alpha. De är ett mångsidigt alternativ som lämpar sig väl för både spel och allmänt bruk. De har en bekväm passform, bra ljudkvalitet och en hållbar konstruktion. De har också en avtagbar mikrofon, vilket är en praktisk funktion för att växla mellan spel och annan användning. På det hela taget är HyperX Cloud Alpha ett solitt val som bör ge en liknande nivå av tillfredsställelse som du har upplevt med HyperX Cloud II. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.