Hoppa till innehåll

Simtower


rinosaur
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

mac är inge bra tycker jag!!!

 

Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker itte heller att Macintosh är bra de är så sega...

Ok, du får säga det hur mycket du vill. Men jag har en mac så respektera det, för jag säger inte att PC är dåligt, eller?...

Jag har mac, mac, mac! Bara bara bara Mac! Inga pc har jag (men jag vill ha) :new_bat_angel: :1_erchug: !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mac är inge bra tycker jag!!!

 

Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup:

 

Ok, jag tar tillbaka lite av vad jag skrev. Men jag har en Mac och jag vill ha en PC men får inte det. Avnån anledning.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men PC är också bra men Pc kan vara segt ibland också. En PC jag vet är en i skolan. Den har sega tagngenter.

Det är inte Bra att dom är sega.

Förresten har nån av er firstClass (förkortat FC) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mac är inge bra tycker jag!!!

 

Du stänger snabeln! Mac är bra! Det suger inte! Jag tänker skriva såhär jämt om du inte stänger din mun! :new_blowingup:

 

Ok, jag tar tillbaka lite av vad jag skrev. Men jag har en Mac och jag vill ha en PC men får inte det. Avnån anledning.

 

 

 

 

 

 

 

 

Men PC är också bra men Pc kan vara segt ibland också. En PC jag vet är en i skolan. Den har sega tagngenter.

Det är inte Bra att dom är sega.

Förresten har nån av er firstClass (förkortat FC) ?

jag har inta fc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...