Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

Av dom två så får jag ju säga Karrey. Men demokraterna är ju inte mycket bättre än republikanerna, jag skulle vilja ha en revoulution i det landet. En fet j*vla en också, eller om någon som är lite mer lagd åt vänster iaf kommer till makten.

Detta kan ju vara ett bra ställe att meddela om att jag är kommunist, men det kanske ni har märkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Av dom två så får jag ju säga Karrey. Men demokraterna är ju inte mycket bättre än republikanerna, jag skulle vilja ha en revoulution i det landet. En fet j*vla en också, eller om någon som är lite mer lagd åt vänster iaf kommer till makten.

Detta kan ju vara ett bra ställe att meddela om att jag är kommunist, men det kanske ni har märkt.

Join the club, som am I :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommunister är inte farliga :visslar:

nej men drömare... B)

 

f*n hoppas faktis också på att det blir en stor jädrans omskakning av detta pantande land, f*n dom har ju förbrukat det mesta i usa typ alla floder som f*n i mitten av usa, typ colorado floden har dom ju druckigt up! det skulle behövas lite mer terroattacker, specielt inärheten av där dom rika bor... visste ni att bara något halvår innan 11 september så attackerade usama även en ambasad i typ nigeria, usas ambasad med det var ingen förutom några vakter som tog stryck resten var vanliga arbetare i afrika, fast det är det ingen som bryr sig om! typ 70 pers i afrika dör av samma person som senare dödar 1500 pers i usa det är skit viktigt!... gå och dö usa... du me bush (halva min släckt bor där men skiter it, om dom måste bo där kan dom gott också kola vipen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Some say i'm a dreamer. But I'm not the only one. I hope some day that you join us. And live the world as one."

 

Nåväl, även om komunismen är trevlig/bra på alla vis och även om jag själv är det och det var jag som tog upp det så ka vi inte skena iväg på det alltför mycket.

 

Nu kan vi återgå till att disskutera det "vackra landet i väst."

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...