Hoppa till innehåll

Ocarina of Time


Kahn
 Dela

Rekommendera inlägg

0014:

 

va, har du dött nån gång? på mina filer står det 000 på alla 3... hur många gånger har du dött??? jag tycker bongo bongo e den lättaste faktiskt... man alla e ju bra på olika saker så jag säger inte att du e dålig...

 

 

bikboy:

 

DET FINNS INGENTING SOM HETER PJÄRSVIN INOM NINTENDO!!!

 

 

första gången dog jag på bongo bongo...det var faktiskt så att jag glömt att fylla på med liv så jag hade bara 1 ½ hjärta kvar och jag hade inte en blekaste aning om hur man skulle göra så jag fick 2 smällar av händerna och dog....

 

 

TILL BIKBOY: DET FINNS INGA PJÄRSVIN I ZELDA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 401
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

0014... Varför är det så hemskt att du dött nån gång? Jag menar, jag har dött flera gånger men då var jag nybörjare.. Du liksom hittar massa förklaringar. Jag är inte arg, men jag tycker inte du e dålig för att du dött EN gång. =)

 

Själv har jag ju dött..: Jag kan nog inte komma ihåg hur många gånger.. Men jag har ändå klarat spelet ett par gånger liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag dog på min FÖRSTA fil 1998 när det var som nyast.. jag dog kanske 3 gångher på olika saker, Twinrowa med mera, men då var jag noob på zelda och viste inte mycket om det, nu på mina andra fgilerl (nr2-7) har jag aldig dött...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

zelda är lite speciellt vad gäller att dö.

Har man spelat ett zeldaspel brukar det vara lätt att komma in i ett nytt.

Första gången man spelar ett nytt zelda-spel dör man några gånger, men när man väl klarat en boss eller vad det är en gång dör man nästan aldrig igen på den bossen. Man liksom lär sig precis hur man ska göra.

Iaf för mig när jag spelat ett zeldaspel en gång och startar en ny bana dör jag aldrig igen. Man lär sig hur man ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...