Hoppa till innehåll

Ocarina of Time


Kahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 401
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vilken kompis och vilken pappa, det finns väl ingen speciella såna gubbar i oot... du får beskriva bättre pokemon...

 

Hon där som stig ganska nära slottet som man får ägget av hennes pappa och kompis eller ska man inte hitta hennes kompis vad ska man göra nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

DET HÄR ÄR KONSTIGT!!!, först fick jag det andra betet efter att jag fiskade skit länge, men sen så hitta jag en ål i vattnet som man kunde fiska upp!!!, jag har aldrig sätt den förut, har ni gjort det???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken kompis och vilken pappa, det finns väl ingen speciella såna gubbar i oot... du får beskriva bättre pokemon...

 

Hon där som stig ganska nära slottet som man får ägget av hennes pappa och kompis eller ska man inte hitta hennes kompis vad ska man göra nu då?

 

ja just det ja, dom... det e malon o talon du pratar om.. och ägget man får av malon (tjejen) ska man vänta ett dygn.. då kläcks den och man får en höna, gå till talon (pappan) och håll fram hönan, då vaknar han och du kan putta lådorna och komma in i slottet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
nej....men det har hänt nåt liknande....det liknade en från zelda MM i pinnacle rocks fats såklart mycket mindre...jag såg den i nån sekund sen bara försvann den.....jag tror att det är nåt fel på mitt spel..

ja fast på mig så kunde man fiska upp den, men jag tyvär gick jag ut och in och sen var den borta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...