Hoppa till innehåll

Jag Drar


0010
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en scanner tillomed.Ruffy.D han lurade mig för han var så sugen på mitt 0012 namn jag lovar att han tagit min 0012 ni kan ställa frågor till mig och honom som 0012 vet så ser vi vem som svarar rätt fråga på Pm ! Han är en sån som aldrig visar känslor

Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

HUR DUM ÄR MAN OCH GER BORT SITT LÖSEN?!

 

Den som leken leker, får leken tåla..

 

varför gav du det i första hand?

Jag kände att han var schysst hela tiden så tänkte jag att jag kan göra glömt lösenord om han tar den men när jag gjorde glömt lösenord så skickades den inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenna alla vänner.. Kolla här det är jag som är 0012 bara att jag har bytt användar namn till Xroy. Så här gick det till..

 

Asså 0010 är hakkui.. hakkui adda mig på msn och han sa har du habbo jag sa aa men det suger. Och vi bråkade bråkade för att han ville så gärna ha min habbo så han fick min habbo om han lovade att ge Fm till mig men han ljög så när han bytte lösenord på min habbo så fick jag ett mail från habbo det stog. det är nån eller du som har ändrat lösenord på din användare på habbo. Vill du ändra tillbaka? samtidigt så loggade hakkui ut från msn så jag misstänkte att han skulle hacka min gubbe så jag gjorde så jag fick tillbaka habbon. då logga hakkui in igen och sa bla bla att det inte gick att komma in han ljög alså då blev jag förbanad och vi bråkade. Sååååå nu vill han haa hämnd så han försöker så jag blir bannad från fuska.se så tro inte att han är 0012 ;) bye

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om det är så att 0010 säger att det här är han användare då borde du ju ha e-post adressen så du kan få tillbaka ditt lösenord den du rigistrera dig med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...