Hoppa till innehåll

Majora´s Mask


Escain
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 535
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Här hittar du alla flaskor

 

Man kan ha totalt sex stycken flaskor som man kan ha lite olika saker i. Här nedan kan du se en lista på var du kan finna alla flaskorna:

1. Ge medicinen till den sjuka häxan i Southern Swamp.

Här får du den första flaskan.

2. Hjälp Romani att hålla bort alla spöken från ranchen på natten så får du en flaska full med mjölk.

3. Vinn Goron racet och få en flaska full med guldstoft.

4. Vinn bäver racet i Great Bay (Du behöver Hookshot För att komma ovanför vattenfallet där racet är) för att få denna flaskan.

5. Klara av extraäventyret på kyrkogården för att få den här flaskan.

6. Klara av extraäventyret du får av Madam Aroma för att få den sista flaskan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fire storm:

 

är "Gubben" Skullkid?

 

om det är det ska du skjuta en bubbla på honom med Deku link, då tappar han flöjten och du spöar honom, då blir du dig själv igen och du får deku masken och flöjten så att du kan spara och börja om i stan sen!

 

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dragon girl:

 

Vid natt 3 ska du gå till Ikana Graveyard och snacka med Skletten som går runt. DU MÅSTE HAN CAPTAINS HAT FÖR ATT KUNNA SNACKA MED DOM. när du snackat med dom så ska du välja "Open The Grave" så öppnar du graven och du kan komma ner. Där nere möter du dampa som du ska leda runt till små jord högar (du måste ha Z-marking och gå baklänges LÅNGSAMT) vid jord högarna gräver dampa och ibland kommer det upp en lila stråle. Det finns 5 högar och 3 är Stråle i. Hitta alla strålarna så kommer en BIG POE fram, döda han så får du flaskan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fire storm:

 

är "Gubben" Skullkid?

 

om det är det ska du skjuta en bubbla på honom med Deku link, då tappar han flöjten och du spöar honom, då blir du dig själv igen och du får deku masken och flöjten så att du kan spara och börja om i stan sen!

 

lycka till

wow du kan verkligen mycket
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fire storm:

 

är "Gubben" Skullkid?

 

om det är det ska du skjuta en bubbla på honom med Deku link, då tappar han flöjten och du spöar honom, då blir du dig själv igen och du får deku masken och flöjten så att du kan spara och börja om i stan sen!

 

lycka till

wow du kan verkligen mycket

 

hehe tack jag älskar verkligen zelda :wink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, jag har klarat ut Majora´s Mask helt till 100000% så jag kan allt om det, så om ni behöver hjälp med något kan ni fråga mig.  

 

PS. Moderatorer lås helst inte den här tråden, för jag vet att ni brukade låsa mina gamla.

 

Jag vet varför dom låser trådarna för att du gör dom man får inte göra sådna här trådar står i reglerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...