Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja , självklart ska dom få det.

Det är ungefär som att "om du är kär/tillsammans med den personen får du inte skaffa barn" , dom ska ju ha samma rätt som vi andra har :angry: !!!

 

Bra sagt!:

Selkic_Devil: Jag menar de är vanliga människor som oss alla andra!!!

devilgirl: men dom e ju människor precis som du å jag men alla måste ha rätten att få ett barn .

Redigerat av Shotmans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Varför döpte du ämnet till Lebiska/Homosexuella då lesbiska inräknas i homosexuella)

 

Svår fråga det där...

 

Eftersom att det homosexualitet mer eller mindre är accepterat som en läggning och inte en sjukdom (som jag tror att det är) så ska dom egentligen få adoptera.

 

Men som sagt så tror jag att det är en sjukdom/gen/uppfostran/uppväxt eller en kombination av allt som gör en person homosexuell. Därför skall homosexualitet inte ses som en läggning utan något som går att behandla. Och eftersom jag tänker på detta sätt, så anser jag att homosexuella inte skall få adoptera.

 

 

Nyligen såg jag en undersökning som gjorts på X antal unga pojkar.

Dessa delades in i 2 kategorier: De feminina och de maskulina.

 

Utav de som betedde sig på ett maskulint sätt blev 100% heterosexuella.

 

Utav de som betedde sig på ett feminint sätt blev det inte så. Vissa pojkar lärde sig att det var okej att vara feminin även fast man var man. Dessa blev heterosexuella.

 

Resten som inte fick lära sig detta blev antingen transvestiter, homosexuella, transexuella och några enstaka blev hetero.

 

Hmm...stödjer inte detta min teori på något sätt....hmmm...joo, jag tror det.  :rolleyes:

 

[EDIT] - Rättelse

 

 

Jag håller med Jokinen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Jag tycker inte att det är fel om man är homosexuel, men alltså, barnet kan ju få stora "skador". Det är ju inte naturligt att ha två pappor/mammor. ;)

 

"Inte naturligt" :blink:

 

Det är lika mycket "naturligt" att vara homosexuell som att vara hetero lr bi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...om vi ska ha det som det var på romartiden så skall alla som är homosexuella straffas med döden. Det ansågs bara vara fint att ha sex med samma kön, men inte att ha känslor för dem.

 

 

Men tänk om det verkligen är en sjukdom? Ska man bara låta dem gå å vara sjuka då?

Och när jag säger sjukdom får ni inte hänga upp er på just det ordet. Jag menar inte som någon pest eller liknande...utan en mental sjukdom. Det är som att säga att schizofreni inte är en sjukdom..eller personlighetsklyvning.

 

Dessutom tycker jag att det är konstigt att just denna sexuella avvikelse accepteras. Det finns ju såå många av dem och det är bara denna som accepteras av vissa.

Zoofiler, dendrofiler...jag tycker att det endast är hetero som skall vara normalt, men om man nu tycker att homosexualitet ska accepteras varför ska då inte alla andra accepteras?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...