Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Men om vi tar en zoofil som tänder på sin guldfisk som exempel.

Eftersom en guldfisk knappt har något minne alls, så skulle den inte ta någon psykisk skada. Vi bortser från guldfiskens storlek(annars är det teoretiskt omöjligt).

 

Det är ju oftast kvinnor som är zoofiler och på den vändan tar ju inte djuren någon skada. Låter väldigt sjukt i mina öron, men ja..om en person vill leka med sin hund så borde de få göra de om homosexualitet ska vara tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej...det tycker inte jag heller...men jag tycker ändå att det också skall accepteras om homosexualitet skall accepteras. Det är fel att sitta och säga att homosexualitet är rätt, men alla andra läggningar är fel. Å sen sitter ni och säger att vi som tycker att det bara skall vara heterosexuella som skall accepteras, inte ska döma ut homosexualiteten.

 

Det är liksom lika dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej...det tycker inte jag heller...men jag tycker ändå att det också skall accepteras om homosexualitet skall accepteras.

 

Zoofiler är ju ändå lite skillnad, jag menar, Homosexuella blir ju inte ihop med Heterosexuella bara sådär på tvång, till skillnad från Zoofiler.

Djuret kan man ju inte veta varesej det vill eller inte.

Det är ungefär som att våldta det, då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jokinen, jag förstår hur det menar. Men, du säger själv att ens sexuellaläggning inte ska få förstöra omvärlden. På vilket sätt förstör homosexualitet ? Vad f*n är det för skillnad på kn*lla gumpen och i kvinnans inbuktning ?

Zoofiler gör ju precis som Snake säger, våldtäkter på djur. Det ska inte få finnas till, man får inte våldta någon. Någon täcker väl djur också ?

 

EDIT: Ändrade mina hårda uttryck till någon mer snällt.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ni tror att homosexualitet är en sjukdom ? -_-

 

 

Håller med "Snälla, skärp dig människa!" , för dom hade gjort ett test för ett tag sedan som handlade om att kolla dom som var homosexuella hade föräldrar som var det och så.

Man får ju olika känslor ,i detta fall kärlekskänslor!

För om man skulle "ärvt" känslorna skulle man vara kär i sin pappas/mammas tjej/kille och detså skulle det vara inte så bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jokinen, jag förstår hur det menar. Men, du säger själv att ens sexuellaläggning inte ska få förstöra omvärlden. På vilket sätt förstör homosexualitet ? Vad f*n är det för skillnad på kn*lla gumpen och i kvinnans inbuktning ?

Zoofiler gör ju precis som Snake säger, våldtäkter på djur. Det ska inte få finnas till, man får inte våldta någon. Någon täcker väl djur också ?

 

EDIT: Ändrade mina hårda uttryck till någon mer snällt.

 

Zoofiler gör inte nödvändigtvis våldtäkt på djur...inte när det är kvinnor som är zoofiler och de är ju majoriteten om jag förstått rätt.

Men haka inte upp er på det...vi kan nästan ta vilken annan sexuell avikelse som helst...dendrofiler då. Har för mig att det är det det heter när man tänder på träd. Ingen skadas där.

 

Necrofiler...hrm ja ingen skadas där, men borde väl räknas till gravskändning eller någe *ryser*.

 

Ja...det jag vill ha sagt är att en dendrofil eller necrofil inte skadar någon. Men de accepteras inte för att alla andra tar illa vid av det. Det är ungefär som det där med talfrihet. Du får säga vad du vill så länge ingen tar illa vid av det.

 

Jag och många andra störs av att homosexualitet kan ses som läggning. Därför skadar det mig och mina likasinnade...inte grovt, men det stör.

 

Man kan inte mygla och bara släppa in en läggning. Isåfall skall alla accepteras.

 

 

 

Kan väl dra en paralell mellan denna fråga och jämställdhet. Om total jämställdhet skall kunna uppnås måste ju alla könsgränser suddas ut. Detta kommer aldrig att hända eftersom de inte är ute efter total jämställdhet...men, men det är en annan fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dendrofiler.. :). Det lät lite lustigt. Nej, vi tar ingen skada utav att människor står och juckar på träd, inte. Men att folk springer runt och har sex med sina djur är en helt annan sak, eftersom det skadar djuren. Det skadar säkert barken på träden när man står och stöter underlivet mot deras stam.

Jag har ingen vettig förklaring på detta, men jag tycker att det är så självklart.

Att om ens sexuellaläggning förstör förändra ska man vara emot den, tydligen verkar du inte ha samma syn på det som jag, vilket jag accepterar till fullo.. Men. Nåja, jag tycker det låter knäppt det mesta här. Som sagt har jag ingen förklaring till detta. Jag vill gärna att du inte använder uttrycket "AEGD", eftersom det är det mesigaste som finns. Inte ens Besegrad i Debatt.

Eftersom jag har argument för homosexualitet som jag inte kan uttrycka.

 

Det må låta knepigt.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...