Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Haha, jag kan stolt säga att jag inte använder Aegd eller Ägd eller hur man nu stavar sk*ten. Nää...får nog godta att sexuella avvikelser aldrig kommer att accepteras till 100% och att det heller aldrig kommer att fördömas till 100%.

 

 

...ibland undrar man vad debatter är till för...kommer ju aldrig fram till något. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Debatter är tillför att dela sina åsikter med andra. Alla kan inte vara likadana, och på högre debattnivå gäller det ju att övertala den andra.

Eftersom du nu accepterat att dina tankar aldrig kommer slå in så är det liksom "DU ÄR SÅ FETT ÄGD JOKINEN N00B PWNED". :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker ni om att lesbiska och homosexuella ska få adoptera barn och skaffa barn ?

 

Alla människor har rättighet att ha ett barn, och även lesbiska och homosexuella är människor. De är bara vända på andra hållet, inte på någotsätt sjuka.

 

Själv tycker jag det låter ganska idiostisk ändå, att lesbiska och homosexuella ska få barn. Tänk på barnet. Det är förmodligen inte så kul att ha två mammor/pappor. Och detta är något barnet kommer bli retad för hela livet. Barnet har inte heller de förebilder den behöver.

 

Å andra sidan, tycker jag att man inte ska förbjuda lesbiska och homosexuella att skaffa barn. Dom kan väl inte hjälpa att dom är vända på andra hållet.

 

Ingen lag på att lesbiska och homosexuella inte ska få barn, men dom ska f*n tänka igenom saken ordentligt. Och själva hålla ansvaret för det stackars barnet.

 

Vad säger ni ?

 

Ja håller med dig: Tänk dig om din mamma skulle vara en man eller om din pappa en kvinna, inte så roligt. Men de homosexuella borde inte gifta sig med någon med samma kön (jag menar att de själv ska försöka låta bli), men det är svårt för kärlek är nästan omöjlig att stoppa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Presidenter, statsministrar och andra politiker framför ju sina åsikter till folket och försöker vända dom att tro på det dom säger. Det är väl ungefär det som allt går ut på här också. Verkar dock mest som att vi antingen är kommunister eller moderater. Allra mest tycker jag det handlar om invandrares bråkighet, vilket jag tycker är helt fel btw. Jag tror ingen här riktigt har vänt på någons åsikt. Det verkar mest som att vi försöker "äga" varandra, och dra över tioåringarna till våran sida. Å andra sidan är det en hobby i sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella

 

(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller

 

hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte

 

adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på

 

min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt

 

tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han

 

fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds

 

som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).

 

d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på

 

det samma könet, dom vill bara testa hur det är.

 

så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!

 

vi är ju alla människor!!

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror nog att alla har klart för sig vad jag tycker vi det här laget.....

 

nödvändigt vetande: Av de gamla grekerna och romare så ansågs homosexualiteten som den högsta kärleken, för kvinnan var inte jämmnsälld mannen.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella

 

(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller

 

hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte

 

adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på

 

min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt

 

tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han

 

fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds

 

som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).

 

d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på

 

det samma könet, dom vill bara testa hur det är.

 

så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!

 

vi är ju alla människor!!

 

            ;)

 

Jag tror nog du stötte på en pedofil och inte en s.k "ultra homosexuell"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...