Hoppa till innehåll

A Link to The Past


Nain
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är nog förbjudet men gå in på http://www.kasaa.com/?f och sök. Den är ganska bra. Eller ladda ner programmet Kazaa Media Desktop. Där har jag laddat ner Zelda Classic, ett par Worms-spel och nåt som kallas 55 SNES-roms.
Du ladda inte ner zelda clasic det är virus på den

 

REALLY!? Har tagit bort Kazaa för nån månad sedan efter rapport om att hela Kazaa bara är ett enda stort virusprogram.

har faktiskt glömt bort att jag hade zelda klassic, tack för varningen.

Ska ta bort det.

Har bara kört det en gång så jag hoppas inget hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog förbjudet men gå in på http://www.kasaa.com/?f och sök. Den är ganska bra. Eller ladda ner programmet Kazaa Media Desktop. Där har jag laddat ner Zelda Classic, ett par Worms-spel och nåt som kallas 55 SNES-roms.
Du ladda inte ner zelda clasic det är virus på den

 

det är virus på alla spel man laddar ner från kazaa ladda ner filmer och musik men inget annat!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag behöver också hjälp till zelda. Jag trollas bort till mörka världen och kommer till en pyramid. Har också klarat det men nar jag läste på sidan fik jag ett minne:D=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå ner för pyramiden och åt höger, tills du kommer till en grotta med en stor fe i. Passa på att ladda upp liv, sedan går du ut i grottan och upp så du kommer till ett ställe med en massa häckar. Det är en labyrint, men börja med att gå in i huset och spräng upp väggen längst bort om du har ont om Rupees för det kommer du att behöva 105 av sedan! ;) Sedan ska du gå ut och till höger så kommer det att vara en pil som pekar rakt in i häcken, du kan gå där det är lite prickar i häcken och du ska följa dom vidare. Fastnar du i den stora häcken med gångar, kolla noga varifrån slutändan kommer, du ska inte gå in i den stora häcken direkt när du kan utan gå åt vänster istället så du kommer till ett annat tomt ställe. Sedan ska du upp och nu ska du in i den stora häcken. Du kommer att ha en apa efter dig (minns inte vad hon hette). Det är en liten penga-galen apa som ber dig om 5 rupees, betala för du kommer den att förtsätta med dig! Gå och döda fienderna på vägen tills du kommer till ingången till det första templet i den Mörka världen (Dåtid)! Kommer du inte in, har du apan efter dig så frågar den om du vill ha hjälp med porten, och den gör det för 100 rupees. Gå med på det för då hoppar apan upp och trycker på¨en hemlig knapp på vänster sida och så öppnas ingången! :D

 

Lycka till och jag hoppas att den här guiden var till nytta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...