Hoppa till innehåll

super smash bros


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 260
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, Cartman, du ska inte vara stolt tyvärr.. Kan du nästan alla attacker med Link? Jag kan då berätta för dej at tdet inte finns nån attack med nån gubbe jag inte kan, då menar jag att jag kan allt med alla, försök fråga om jag kan just den attacken, kan det!! Hehe..

 

Jag kör med Link och Kirby som jag kanske sagt tidigare men jag kör med alla gubbar då och då ändå.. Vill bli bra med alla gubabr förstås, och skriv inte att ni spöar alla, för på så sätt blir det spam diskusion, skriv nåt annat, (Förresten kan jag medge att jag är ganska bra, men jag skriver inte att jag spöar alla eftersom jag inte set ter teknik)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det blir varje år tävlingar på super smash bros melee i göteborg o i stockholm jag ska va med nästa år jag spöar up alla på super smash bros melee men det är bättre att vi håller oss till ämnet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blev du inte arg spöa du inte han jag skulle ha spöat upp han så här pank pank pank en smäl i truten en smäl i magen med bennet jag går på karate

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cartman.. Vilken gubbe menar du? C. Falcon får du på ett liv, Easy.. Luigi får du på att klara en mycket bra sammanlagt tid på Plattform grejen.. Ness får du på 3 liv Normal.. Jiggelypuff är så enkel så man får han typ med en gång..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...