Hoppa till innehåll

super smash bros


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

det blir varje år tävlingar på super smash bros melee i göteborg o i stockholm jag ska va med nästa år jag spöar up alla på super smash bros melee men det är bättre att vi håller oss till ämnet

 

du det här är N64 så håll dej till SUPER SMASH BROS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 260
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Cartman.. Vilken gubbe menar du? C. Falcon får du på ett liv, Easy.. Luigi får du på att klara en mycket bra sammanlagt tid på Plattform grejen.. Ness får du på 3 liv Normal.. Jiggelypuff är så enkel så man får han typ med en gång..
man kan få dom på några andra sett ochså c.falcon få spedd king som poäng på slutet på 1 player luigi klara break the targets med alla nybörjar gubbarna ness samma som du sa jiglipuff klara på 1 player med vilken gubbe som helst och vilken svårihets grad som helst
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåväl, det är okej kompis =)

 

Jiggelipuff är faktiskt ganska grym, den attacken då hon sover, den är bäst, om man gör det på en gubbe så flyger han, jag berättade bara det eftersom många brukar undra om den i mina fall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåväl, det är okej kompis =)

 

Jiggelipuff är faktiskt ganska grym, den attacken då hon sover, den är bäst, om man gör det på en gubbe så flyger han, jag berättade bara det eftersom många brukar undra om den i mina fall..

 

är inte det bara på melee?

 

vet ej spelar ALDRIG med han utan bara Link!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...