Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Rowyn: Hur det gick? :) Jovars gick det bra, men det går halvknaggligt ;p

 

Jo... Jag förstår. Någon gång hamnar man i sitsen att man faller förälskad i den man viljat ha och kanske kommer ägna sitt liv tillsammans. Men det är om ett par 20 år det ju. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Johan3043
Jag kan ju inte hålla med dig om det Johan... Men du är nu under puberteten. Du kommer ju utvecklas. Mitt tips är att du försöker ignorera vad folk tycker om hur du ser ut och tyck istället om de som faktiskt inte bryr sig om utseendet utan mer om själva personen inom.

ok ska försöka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen är ful, Jedi... Det är bara människor som inte tycker att den personen har något direkt tilltalande utseendet. Du skulle nog få en tjej om du är charmig och trevlig mot den och inte bryr dig om vad hon tycker. Det handlar mycket om att våga och att ta till sig mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen är ful, Jedi... Det är bara människor som inte tycker att den personen har något direkt tilltalande utseendet. Du skulle nog få en tjej om du är charmig och trevlig mot den och inte bryr dig om vad hon tycker. Det handlar mycket om att våga och att ta till sig mod.

 

Tack så mycket! Ska testa det där. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va snäll, fast snäll på ett annat sätt än mot en polare. :P

Om man blir för mycket polare, ja då sitter man fast helt enkelt. Typ omöjligt att bli ihop då.

 

Men, typ beröm henne. Säg att hon har på sig en snygg tröja eller att hennes hår e fint. (Säg inte, Wow vilka tuttar även om det är det enda du tänker just då)

 

Sen får du ju se om dina känslor blir besvarade på det sättet du vill eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va snäll, fast snäll på ett annat sätt än mot en polare. :P

Om man blir för mycket polare, ja då sitter man fast helt enkelt. Typ omöjligt att bli ihop då.

 

Men, typ beröm henne. Säg att hon har på sig en snygg tröja eller att hennes hår e fint. (Säg inte, Wow vilka tuttar även om det är det enda du tänker just då)

 

Sen får du ju se om dina känslor blir besvarade på det sättet du vill eller ej.

 

Tack så mycket du med! Ska testa detta i skolan i morgon. Det finns nämligen en tjej där som jag är idiotkär i. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...