Hoppa till innehåll

Sagan om ringen


Scones
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen.

 

Hon heter Éowyn om man ska var exakt.Min favorit är Gollum när han pratar med sig själv i den andra filmen.Min andra favorit är de dödas konung för att hans ansikte är coolt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag nog Gimli (son av Gloin), för han är en riktig krigare som bar älskar att slåss och döda. :P

Men jag tycker att legolas också är bra speccielt i den scenen när han fäller Mumaken, eller när han glidder ner på Uruk Hai skölden i 2:an.

 

Men jag tycker att alla är coola på sitt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker Gimli för att han är en kortis och sen så är han en bra krigare

 

gimli e ju roligast me sin kommentar efter att legolas har dödat en Mumakil eller när han blir kastad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...