Hoppa till innehåll

Bästa Spel


AnnoyingMonkey
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har ju Xbox 360 funnits i två dagar så jag tycker det e på tiden att man startar en till tråd om maskinen. Men de som har en är väl så upptagna så de har inte tid att hänga på forumet.

Jag undrar, till er som har en X360, vilka spel som är bäst. Jag är jävligt sugen på PGR3 för det är asballt, enligt vad jag har sett på alla videor jag har laddat hem. Tycker ni som har spelat PGR3 att jag borde köpa det då? Är det ungefär samma körkänsla som tidigare? Isåfall så är valet självklart för mig.

Jag är tacksam för svar!

Redigerat av AnnoyingMonkey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har du spelat dom eller? På GameReactor så tycker dom att Perfect Dark Zero inte var nå bra. Sen ska ju Kameo vara ett toppen spel så jag vet inte hur du tänker?!

Köp Need for Speed: Most Wanted för det ska vara ett av dom bästa spelen till X360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har sagt att PDZ var en besvikels på Kontroll (ett tv-spels/dator program på tvåan, 20:30 Måndag :P) också så jag ska nog testa det på EB Games först.

 

PGR och Kameo ska vara kanon spel iallafall.

 

Tycker kontroll är ett kul program men dem vet oftast inte vad de snackar om. Om man ska lita på någon inom spel är det Gamespot. PDZ fick en 9:a av Gamespot.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...