Hoppa till innehåll

Xbox - 360: Inte Bra!


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt...

 

Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360...

 

När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen...

 

Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den...

 

Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida!

 

Jag heter: Darwin2.

Jag ska fråga "Game" om den såls :)

Men ändåså:

PS3 äger Xbox 360 elr vad tror NI?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 99
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag minst 10 medlemar på mig. :P

Gör inte samma misstag som mig pojk!

 

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag  minst 10 medlemar på mig. :P

Gör inte samma misstag som mig pojk!

 

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

 

Haha, 10 Medlemar.

Vadå, dom kan inte typ säga att XBOX - 360 är bättre än PS3.

Till och med aftonbladet skrev:

PS3 Bättre än Xbox360!

Och det blev 100% Till PS3 och 50% Till Xbox360.

 

 

 

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar :)

Okej vi röstar då:

 

PS3 Vs Xbox360!

 

Jag röstar på:

PS3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, 10 Medlemar.

Vadå, dom kan inte typ säga att XBOX - 360 är bättre än PS3.

Till och med aftonbladet skrev:

PS3 Bättre än Xbox360!

Och det blev 100% Till PS3 och 50% Till Xbox360.

 

 

 

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar smile.gif

Okej vi röstar då:

 

PS3 Vs Xbox360!

 

Jag röstar på:

PS3

 

TILL OCH MED AFTONBLADET? Vad i h*lvete vet aftonbladet? En socialdemokratisk tidning som säger att PS3 (SOM INTE HAR KOMMIT UT ÄNNU) är bättre än Xbox 360? LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!

Varför ha en omröstning när bara en av konsolerna har kommit ut? Det är helt sjukt dumt.

Redigerat av Triforceh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag  minst 10 medlemar på mig. :P

Gör inte samma misstag som mig pojk!

 

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

 

 

Om du ska skapa en omröstning köp omröstnings kort eller bli fuska vip... Ps3 har inte kommit svårt och veta om det är bättre/sämre en X-box 360... Sen tycker jag att det är korkat att säga att x-bow 360 inte sälj längre för att den repar skivor... När den fortfarande säljs.. bra att ha en källa innan man Anklagar nott/non får något.. Helt Enkelt Extrem Onödig/Dålig tråd..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, 10 Medlemar.

Vadå, dom kan inte typ säga att XBOX - 360 är bättre än PS3.

Till och med aftonbladet skrev:

PS3 Bättre än Xbox360!

Och det blev 100% Till PS3 och 50% Till Xbox360.

 

 

 

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar smile.gif

Okej vi röstar då:

 

PS3 Vs Xbox360!

 

Jag röstar på:

PS3

 

Den har med 95% säkerhet släppts ut i Japan,med tanke på att det är dem som bygger denna konsoll.

Har faktiskt en fråga till Triforceh:

Bor du I Japan,eftersom du ifall den hade kommit ut där då skulle jag ha spelat..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, 10 Medlemar.

Vadå, dom kan inte typ säga att XBOX - 360 är bättre än PS3.

Till och med aftonbladet skrev:

PS3 Bättre än Xbox360!

Och det blev 100% Till PS3 och 50% Till Xbox360.

 

 

 

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar smile.gif

Okej vi röstar då:

 

PS3 Vs Xbox360!

 

Jag röstar på:

PS3

 

Men snälla.. Du är inte speciellt insatt i TV spel, eller hur?

DET ÄR VÄL SJÄLVKLART ATT PS3 INTE HAR KOMMIT UT!?!?

 

Hört talas om import?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag  minst 10 medlemar på mig. :P

Gör inte samma misstag som mig pojk!

 

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

 

Jag är VIP!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju klart som f*n att PS3 inte kommit ut i något land än.

Hade den gjort det hade ju genast någon åkt dit på någon "sista-minuten-resa", köpt den, slängt in den i bagaget och åkt hem.

 

Jag är Xbox/Xbox 360 f*n men jag tror ändå att PS3 blir aningen bättre, fast det kommer inte att vara en så stor skillnad mellan spelen som finns på båda konsolerna.

 

PS3 blir troligtvis lite bättre, men:

Xbox 360:s LIVE kommer att göra mos av PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bara säga att, Microsoft börjar bli väl elaka, t.ex.

 

Windows vista, tankar man med p2p så ser microsoft det och anmäler...

 

Och nu, så kollar dem inte ens upp konsollen och bara släpper ut den, dem måste ju testa om alt funkar bra, gör det inte det får dem rätta till det ! Hatar m$ !

 

Dem har blivit så egoistiska på sistonde.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nackdelar med playstation 3 håll i er!:

 

- Kommer om 1miljon år

- Inget bra onlinestöd

- Alledes för dyr

- Ingen hårdisktill

- Om du köper hårddisk till så kan du inte spara dina spelfiler på den utan bara filmer och musik

- Handkontrollen

- antiPiratkopiering: Denna funktionen är inte helt säker men dom har möjlighet att göra det: Att du bara kan använda en spelskiva på din ps3:a. Exempel: Jag lånar ett spel av min kompis. Sen köper jag det spelet i butiken men jag kan inte använda det för jag har redan använt en annan skiva och måste använda den igen om jag vill kunna spela

 

Detta är ju bara nackdelar som dyckit upp ett år innan konsollen släpps. Men det kommer fler jag lovar :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...