Hoppa till innehåll

Xbox - 360: Inte Bra!


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

- antiPiratkopiering: Denna funktionen är inte helt säker men dom har möjlighet att göra det: Att du bara kan använda en spelskiva på din ps3:a. Exempel: Jag lånar ett spel av min kompis. Sen köper jag det spelet i butiken men jag kan inte använda det för jag har redan använt en annan skiva och måste använda den igen om jag vill kunna spela

 

 

 

*** va sämst om de e så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 99
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

@Ceone1990:Menar du att ifall jag t.ex lånar ett köper ett spel och spelar den,betyder det då att den bara kan läsa av den första skiva och ingen annan,alltså av samma spel?

Isåfall,ett stort nackdel,men jag brukar inte låna spel av kompisar. :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mouse, det har du rätt i, dem trodde dem skulle kunna hinna sälja så många exemplar av x360 så att ingen nästan köper ps3 och N-R, fast så får en massa raporter om att det inte gått bra för den, så vad händer !!

 

MISSION FAILD !! GAME OVER !!

 

Ceone, du menar att att Ps3 har bättre online stöd eftersom man kopplar upp sin Ps3 genom sin egen Internet leverantör och inte som xbox som man måste koppla upp den genom deras.

'

 

Dessutom, den kommer säkerligen 2 kvartalet, det är smart av Sony, dem hinner testa och hitta alla fel på konsollen buggar osv, sedan så rättar dem till alt...

 

Den är ganska dyr eftersom dens grejer är otroligt dyra, grafiken kommer vara som Hitta nemo filmen, Toy story, det kommer vara ett tv grafikkort...

 

Ps3 kommer äga ! Hatar folk som kommer med falska nackdelar till Ps3 !

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mouse, det har du rätt i, dem trodde dem skulle kunna hinna sälja så många exemplar av x360 så att ingen nästan köper ps3 och N-R, fast så får en massa raporter om att det inte gått bra för den, så vad händer !!

 

MISSION FAILD !! GAME OVER !!

 

Ceone, du menar att att Ps3 har bättre online stöd eftersom man kopplar upp sin Ps3 genom sin egen Internet leverantör och inte som xbox som man måste koppla upp den genom deras.

'

 

Dessutom, den kommer säkerligen 2 kvartalet, det är smart av Sony, dem hinner testa och hitta alla fel på konsollen buggar osv, sedan så rättar dem till alt...

 

Den är ganska dyr eftersom dens grejer är otroligt dyra, grafiken kommer vara som Hitta nemo filmen, Toy story, det kommer vara ett tv grafikkort...

 

Ps3 kommer äga ! Hatar folk som kommer med falska nackdelar till Ps3 !

 

Gud.. vad är ditt problem? Tror du ärligt någonting ens kommer i närheten av Xbox Live?

 

X0 har slåt slut helt. Nästan i alla fall. Precis som de hade tänkt. + Lite mer.

Och tror du verkligen att folk köper en TV/Projektor för 200 000 för att få maximal grafik? knappast, de flesta HD TV aparater (som ändå inte alla har/kommer köpa) stödjer 720p eller 1080i. PS3's spel stödjer 1080p, vilket är ungefär dubbla upplösningen. Så du behöver ha en j*vla massa cash ifall du vill ha en stor skillnad mellan X0 och PS3.

 

Och btw, det finns inget som heter TV grafikkort, det är något du har hittat på själv. Dumma fanboy, X0 har i alla fall massa nya funktioner (för att inte tala om Rev..), Ps3 har exakt samma sak som förr, fast bättre grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mouse, det har du rätt i, dem trodde dem skulle kunna hinna sälja så många exemplar av x360 så att ingen nästan köper ps3 och N-R, fast så får en massa raporter om att det inte gått bra för den, så vad händer !!

 

MISSION FAILD !! GAME OVER !!

 

Ceone, du menar att att Ps3 har bättre online stöd eftersom man kopplar upp sin Ps3 genom sin egen Internet leverantör och inte som xbox som man måste koppla upp den genom deras.

'

 

Dessutom, den kommer säkerligen 2 kvartalet, det är smart av Sony, dem hinner testa och hitta alla fel på konsollen buggar osv, sedan så rättar dem till alt...

 

Den är ganska dyr eftersom dens grejer är otroligt dyra, grafiken kommer vara som Hitta nemo filmen, Toy story, det kommer vara ett tv grafikkort...

 

Ps3 kommer äga ! Hatar folk som kommer med falska nackdelar till Ps3 !

 

Moose om jag får be :P.

 

Jag tycker att Xbox Live är det bästa som kan hända inom onlinegaming. Därmed inte sagt att PS3 onlinestödet ska vara sämre. Xbox 360 gjorde en rätt stor tabbe inom tekniken, de testade helt enkelt inte den som man ska göra. Det kan inte någon säga nåt om för det är ren sanning.

 

Även fast jag ej vill säga det så tror jag att PS3 kommer sälja bättre än 360, grunden på detta är att overall så kommer den funka bättre. Vi får helt enkelt vänta och se och njuta av ett nytt spelår 2006!

 

Tänk också på att alla har rätt till en egen åsikt vad det än gäller om.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger såhär.. Alla PS# fanboys som e här föra tt klaga F**k o**! Och om nån e så dum att han flyttar på stt x-box när han spelar så får han slylla sej själv.. lite synd att det "fryser" sig ibland men det är nog något man kan stå ut med :D Jag ska lätt skaffa x-box 360 menar som om PS# kan konkurera med livve och Halo3 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...