Hoppa till innehåll

Elite Chattare..en Förslag


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför gör ni så att ifall man är Elite Chattare så ska det stå med rött över ditt namnmalltså listan över vilka som är online,som moderatorernas är orange och FuskaVIP är grön så ska Elite chattare vara rött..vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chatten & forumet är två olika saker.

Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods)

Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chatten & forumet är två olika saker.

Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods)

Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten.

 

medlemmar = en grupp

mods = en annan grupp, så inte så konstigt att det går att byta färg. det är olika grupper.

 

tycker även jag att det känns onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chatten & forumet är två olika saker.

Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods)

Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten.

 

Vi eller jag är glad att vi har denna "special rank",men det skulle vara trevligare ifall vi skulle göra "speciela" uppdateringar för den. ;)

Mezox,tack!!!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget...

Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en.

 

Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan.

 

Viktiga grejer som vad?

Det har ju inte skett några "stora" uppdateringar på ganska länge...bara typ där det står "Forum.fuska.se-Sveriges största och bästa spelforum!?..den är kanske inte helelr så stor..eller den nya grafik forum..typ enda stora grej som har hänt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...