Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen
 Dela

Rekommendera inlägg

jo, men iallafall....

 

Man får inte avbilda gud, enligt kristendomen heller. Men det gör folk i allafall

 

Islamen tar det hårdare eftersom dem är religösare inom sin egen religion men jag tror inte att det är förbjudet för kristna att göra det eftersom dem har redan avbildat Jesus.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Visst det var skit det den danska pressen gjorde mot muslimerna, men!

Den danska regering bad om förlåtelse, och sa att det aldrig skulle ske igen. Nu bränner muslimerna den svenska,danska och norska ambasaden!? Är det inte vår tur att gå ut och "be om förlåtelse" nu?

 

Vi är antagligen för snälla för vårt eget bästa ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ... men. Varför måste de ta till våld, så fort de tycker att någon har varit lite elak mot dem ?

 

jo, men iallafall....

 

Man får inte avbilda gud, enligt kristendomen heller. Men det gör folk i allafall

 

Hämtat direkt ur bibeln: Du skall inte göra någon bildstod eller avbild av någonting uppe i himlen, nere på jorden, eller i vattnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va f*n. har ni för j*vla rätt att klaga. i entligen så är vi för snälla. vi låter er komma till alla nordiska länder och bo här. och ni försöker ju bara ta över i våra länder. vi borde bli mer som usa döda dom j*vlarna som bråkar och låta dom som inte gjör det vara kvar. för om vi skulle komma till deras land blir vi dödade så fort dom ser oss eller hotar oss eller tar oss som gislan. så vad jag tycker är döda dom som j*vlas och låt dom som är snälla vara kvar. eller tortera dom som j*vlas funkar ochså bra.

 

 

:evil: :evil: :evil: :evil:

Redigerat av gurreb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va f*n. har ni för j*vla rätt att klaga. i entligen så är vi för snälla. vi låter er komma till alla nordiska länder och bo här. och ni försöker ju bara ta över i våra länder. vi borde bli mer som usa döda dom j*vlarna som bråkar och låta dom som inte gjör det vara kvar. för om vi skulle komma till deras land blir vi dödade så fort dom ser oss eller hotar oss eller tar oss som gislan. så vad jag tycker är döda dom som j*vlas och låt dom som är snälla vara kvar. eller tortera dom som j*vlas funkar ochså bra.

 

 

                                :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

 

 

Omoget :angry:

Du har sett på för mycket tv eller något. Dom är inte sånna.Som Fusion sa

"Islamen tar det hårdare eftersom dem är religösare inom sin egen religion men jag tror inte att det är förbjudet för kristna att göra det eftersom dem har redan avbildat Jesus."

 

Jag tycker man ska respektera allas religion och tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

You are just wierd my little friend. Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...