Hoppa till innehåll

Pokemon crater


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

Inlägget är inte låst - ännu. Var snäll och bråka inte! Skriv iaf längre meddelanden... annars räknas det som spam! R/S ikonerna (bilderna) som är skinande finns också i R/S. De är exakt likadana, förutom att Dratinice och Dratinair inte finns där. Eller vad de nu heter.

Webmastern är inte knasig! Vad är det med det?! Är det nåt fel att Gary har Mewtwo kanske?! (tycker inte om människor som dömer andras verk som de kämpat så mycket med så dumt)

Det inte alls segt!

Automatiska sajter som fuska.se och pokemoncrater.com är väl uppskattade, och båda funkar ungefär lika fort.

Jag har sett en Shiny Oddish och en Shiny Geodude och jag har fångat en Shiny Eevee jag förvandlat till Shiny Espeon. Om ni inte tror mig så kolla _annie_ på pokemoncrater.com!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry jag gjorde en ny för ett tag sedan (jaja, ni vet ju att jag har _annie_ men jag hade två innan också) och därför så är de inte tränade så jag räknas som nybörjare! :wink: Så jag är ganska dålig! Jag vill helst inte att mina Pokémon blir nerslagna... men den som vill få EXP. Points på pokemoncrater kan utmana min "MissingNO" (Läs MissingNO tråden!), och så fort jag "konnektar" mig till matchen så förlorar jag. Det får man EXP Points på... :P!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...