Hoppa till innehåll

Bästa/sämsta/konstigaste Spelet?


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 9 år senare...
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 år senare...
  • 2 veckor senare...


För mig är det bästa spelet ett svårt val eftersom det finns så många olika spel som jag älskar så mycket. Ett av mina bästa spel är - Grand Theft Auto V, som har en mängd olika uppdrag, utforskning och andra aktiviteter som gör det till ett underhållande spel. Det värsta spelet jag spelat skulle förmodligen vara Flappy Bird, det kändes frustrerande att spela. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 av dom sämsta spelen jag spelat är Watchdogs allt går bara ut på att hacka inte ens när du blir jagad av fiender kan du skjuta från bilen utan du måste hacka rödljusen och grejer när du kör nä sämre spel får man spela när jag väl lyckades klara av det efter många arga timmar så sa jag till mig själv aldrig mer struntar i om det kommer en tvåa inte värt.

Sen har vi Mafia 2 också riktigt dåligt skulle kunna göra en hel lista på saker som inte är bra men jag tar den korta versionen spelet ska vara öppen värld absolut men staden är liten och det finns ingenting att göra förutom storyn i spelet du kan köpa lite kläder vapen hitta  lite gömda saker och ta en bärs i ditt hus men det är allt spelet i princip tvingar dig att fortsätta storyn du kan inte bestämma själv och det finns inga sido uppdrag visst jag förväntar mig inte gta men snälla nån ska ni göra ett open world se till att göra det bra.

 

bästa spelet jag spelat Sleeping dogs gillar man kung fu lite jackie chan stuk köp det så värt 🙂

Redigerat av MrJeppePonken93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...