Hoppa till innehåll

Gt Hotel


shoobree
 Dela

Rekommendera inlägg

Sulake ser inget fel på det, det gör inte heller Rikskriminalpolisen - än.

(att vi tar ner retros dvs.)

Herregud.. tänker du med din "oupplysna del" när du skriver? Polisen ser stort på hacking och jag tror säkert att Sulake inte ser något fel på det är bullshit snack som du hittat på.

 

Ifall sulakes inte ens lägger en hand på det här tror jag knappt att polisen tror på en minderårig som själv håller på med scripting och besöker retros + använder olagliga metoder för att hacka.

 

Och förresten, vi har forumet som ett förbevis, vad har ni för bevis?

 

 

0wn3d by rask and vin

Redigerat av DodiiX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Sulake ser inget fel på det, det gör inte heller Rikskriminalpolisen - än.

(att vi tar ner retros dvs.)

Herregud.. tänker du med din "oupplysna del" när du skriver? Polisen ser stort på hacking och jag tror säkert att Sulake inte ser något fel på det är bullshit snack som du hittat på.

 

Ifall sulakes inte ens lägger en hand på det här tror jag knappt att polisen tror på en minderårig som själv håller på med scripting och besöker retros + använder olagliga metoder för att hacka.

 

Och förresten, vi har forumet som ett förbevis, vad har ni för bevis?

 

 

0wn3d by rask and vin

 

Forumet är inget motbevis. Vi kan inte stämma. LOL. Polisen behöver inte tro på någonting, de tar bara imot anmälningar.

 

Årets kommentar: ""+ använder olagliga metoder för att hacka." " xD

 

0wn3d ACiD. (<-- HAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHA "0wn3d")

Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sulake ser inget fel på det, det gör inte heller Rikskriminalpolisen - än.

(att vi tar ner retros dvs.)

Herregud.. tänker du med din "oupplysna del" när du skriver? Polisen ser stort på hacking och jag tror säkert att Sulake inte ser något fel på det är bullshit snack som du hittat på.

 

Ifall sulakes inte ens lägger en hand på det här tror jag knappt att polisen tror på en minderårig som själv håller på med scripting och besöker retros + använder olagliga metoder för att hacka.

 

Och förresten, vi har forumet som ett förbevis, vad har ni för bevis?

 

 

0wn3d by rask and vin

 

Jag citerar mig själv.

 

"När du laddar hotellet, står det "Sulake".

Om du själv skulle ha gjort det, bryter du mot varumärkes lagen, eftersom "Sulake" är tm:at.

Och om du nu inte gjort den själv, så har jag ändå rätt. "

 

Dessutom, om vi hackar freewebs sidor, så är metoderna inte olagliga.

Sen när blev det olagligt att "gissa"( :rolleyes: ) till sig lösenord - 1000 gånger..?

 

Jag har redan sonat för det brott som jag användt OLAGLIGA metoder till, och därmed, är 50% av erat bevis dött.

Ni har bara en simepl text, som ni ska skicka till min host, och påpeka att det är hot. Men snälla, gör det.

 

Dessutom är jag säker på att du inte har råd åt en advokat, vilket jag däremot redan har.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag citerar mig själv.

 

"När du laddar hotellet, står det "Sulake".

Om du själv skulle ha gjort det, bryter du mot varumärkes lagen, eftersom "Sulake" är tm:at.

Och om du nu inte gjort den själv, så har jag ändå rätt. "

 

Dessutom, om vi hackar freewebs sidor, så är metoderna inte olagliga.

Sen när blev det olagligt att "gissa"( :rolleyes: ) till sig lösenord - 1000 gånger..?

 

Dessutom är jag säker på att du inte har råd åt en advokat, vilket jag däremot redan har.

 

Dina "bortförklaringar" e de sämsta jag hört. Ni byter ämne precis hela tiden. Och advokat? Vad ska jag med det till? Har aldrig gjort något olagligt som kräver advokat.

Men iallafall;

0wn3d by rask and vin.

 

 

 

Nu får ni sköta detta på egen hand. Orkar inte svara på alla inlägg ni skriver. Ni vet ju knappt ens vad ni skriver om.

 

Varför inte bara insé att GT Hotel inte använder Sulake's filer/källkoder eller någon anans. Så snälla, tryck in det i huvet och kalla inte GT Hotel en retro, låter lite mobbat om man får säga det så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag citerar mig själv.

 

"När du laddar hotellet, står det "Sulake".

Om du själv skulle ha gjort det, bryter du mot varumärkes lagen, eftersom "Sulake" är tm:at.

Och om du nu inte gjort den själv, så har jag ändå rätt. "

 

Dessutom, om vi hackar freewebs sidor, så är metoderna inte olagliga.

Sen när blev det olagligt att "gissa"( :rolleyes: ) till sig lösenord - 1000 gånger..?

 

Dessutom är jag säker på att du inte har råd åt en advokat, vilket jag däremot redan har.

 

Dina "bortförklaringar" e de sämsta jag hört. Ni byter ämne precis hela tiden. Och advokat? Vad ska jag med det till? Har aldrig gjort något olagligt som kräver advokat.

Men iallafall;

0wn3d by rask and vin.

 

 

 

Nu får ni sköta detta på egen hand. Orkar inte svara på alla inlägg ni skriver. Ni vet ju knappt ens vad ni skriver om.

 

Varför inte bara insé att GT Hotel inte använder Sulake's filer/källkoder eller någon anans. Så snälla, tryck in det i huvet och kalla inte GT Hotel en retro, låter lite mobbat om man får säga det så ;)

 

Spelar ingen roll eftersom det är sulake som har gjort layen, iden, spritesen etc etc.

 

Och vem äre som är feg o tar bort alla bilder? Vem äre som byter ämne hela tiden? DU!

 

0wn3d by Andersffs

Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag citerar mig själv.

 

"När du laddar hotellet, står det "Sulake".

Om du själv skulle ha gjort det, bryter du mot varumärkes lagen, eftersom "Sulake" är tm:at.

Och om du nu inte gjort den själv, så har jag ändå rätt. "

 

Dessutom, om vi hackar freewebs sidor, så är metoderna inte olagliga.

Sen när blev det olagligt att "gissa"( :rolleyes: ) till sig lösenord - 1000 gånger..?

 

Dessutom är jag säker på att du inte har råd åt en advokat, vilket jag däremot redan har.

 

Dina "bortförklaringar" e de sämsta jag hört. Ni byter ämne precis hela tiden. Och advokat? Vad ska jag med det till? Har aldrig gjort något olagligt som kräver advokat.

Men iallafall;

0wn3d by rask and vin.

 

 

 

Nu får ni sköta detta på egen hand. Orkar inte svara på alla inlägg ni skriver. Ni vet ju knappt ens vad ni skriver om.

 

Varför inte bara insé att GT Hotel inte använder Sulake's filer/källkoder eller någon anans. Så snälla, tryck in det i huvet och kalla inte GT Hotel en retro, låter lite mobbat om man får säga det så ;)

 

Skärp dig!

 

Alla cct fil som ni använder, är olaglig!

 

Så visst, ni har gjort Glennyn, och alla andra 8543 möblerna? Att använda Sulake's DCR-filer, och furni filerna bryter mot upphovsrättslagen. Filerna och loadern är gjord av Sulake, och inte av GT Hotel.

Ifall GT Hotel skulle kodat habbo.dcr, hh_messenger.cct, och alla furni-filer, så skulle inte GT Hotel varit olagliga.

Men eftersom du, och din lilla hjärncell till hjärna lär ju inte förstå ett skit om vad jag försöker förklara.

Sluta whina, din idiot.

 

"Retros are for FAGGOTS."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Ehm... Jag är inte så säker om copyright lagen fast det där ser ut som om det är kopierat... :S

När man ska göra en gubbe så ser det ju ut som att du kopierat... :S

Men snälla döm mig inte om jag har fel jag vet inte så mkt om det där.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Jag citerar mig själv.

 

"När du laddar hotellet, står det "Sulake".

Om du själv skulle ha gjort det, bryter du mot varumärkes lagen, eftersom "Sulake" är tm:at.

Och om du nu inte gjort den själv, så har jag ändå rätt. "

 

Dessutom, om vi hackar freewebs sidor, så är metoderna inte olagliga.

Sen när blev det olagligt att "gissa"( :rolleyes: ) till sig lösenord - 1000 gånger..?

 

Dessutom är jag säker på att du inte har råd åt en advokat, vilket jag däremot redan har.

 

Dina "bortförklaringar" e de sämsta jag hört. Ni byter ämne precis hela tiden. Och advokat? Vad ska jag med det till? Har aldrig gjort något olagligt som kräver advokat.

Men iallafall;

0wn3d by rask and vin.

 

 

 

Nu får ni sköta detta på egen hand. Orkar inte svara på alla inlägg ni skriver. Ni vet ju knappt ens vad ni skriver om.

 

Varför inte bara insé att GT Hotel inte använder Sulake's filer/källkoder eller någon anans. Så snälla, tryck in det i huvet och kalla inte GT Hotel en retro, låter lite mobbat om man får säga det så ;)

 

Skärp dig!

 

Alla cct fil som ni använder, är olaglig!

 

Så visst, ni har gjort Glennyn, och alla andra 8543 möblerna? Att använda Sulake's DCR-filer, och furni filerna bryter mot upphovsrättslagen. Filerna och loadern är gjord av Sulake, och inte av GT Hotel.

Ifall GT Hotel skulle kodat habbo.dcr, hh_messenger.cct, och alla furni-filer, så skulle inte GT Hotel varit olagliga.

Men eftersom du, och din lilla hjärncell till hjärna lär ju inte förstå ett skit om vad jag försöker förklara.

Sluta whina, din idiot.

 

"Retros are for FAGGOTS."

 

Är du trög som en idiot eller? Vi har ju försökt att förklara att ni inte har bevis på att vi hostar filer från sulake? Var är beviset på att vi hostar filer från sulake? Ni har inte gett nånting än att ha anklagat oss för nånting som ni inte kan bevisa? Det kvittar vad som händer på sidan, för att en anmälan ska fungera korrekt, dvs "ens kunna anmäla" så måste ni först ha bevis. Vi har bevis på att ni gör falska anklagelser, har ni bevis på att vi hostar? Så MY ASS heller med din lilla hjärncell när du knappt har skaffat ögon för att läsa allt, herregud.. man må vara dum, men blind också? Det är för f*n för jävligt.

 

0wn3d by vin and rask

 

NÄSTA inlägg ni gör, printa fram en bild, datum och allting, exakt på det vi har nu. Gör ni inte det, tar jag det som spam och det är emot forumets regler vad jag vet. Snälla rara.. loadern gjord av sulake? Loadern har bara kontakt med vissa filer, all kod i loadern är inte skapad av sulake. Alla loaders som är skapade i shockwave använder sig utav den formen och bara folk "hjärnceller" kan ta skillnad på sånt. "habbo.dcr, hh_messenger.cct, och alla furni-filer" ?? Vartfan ser du de på hosten då? lol.. här har vi fullt bevis ut på att ni anklagar oss utan bevis? Jag har inte kollat tråden sen jag skrev mitt sista inlägg då rask ville lösa ut det, men det ser ut som att ni idioter tar och drar ut på nånting som egentligen inte exciteras ? Herregud, jag säger bara en sak som den där onda killen i Kung Pow filmen "MY ASS" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...