Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs Playstation 3


Dalman
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag fattar inte hur du kan kalla bladefinor dum..

RUBRIKEN LYDER JU VA*** SÅHÄR:

PS3 or XBOX 360?

 

Och ps3 är f*n inte psp..

 

Och om ni vill ha wii, Så får ni det med på ps3, förutom att man missar zelda och rörmockaren :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vill ni se skillnad mellan svenskarnas snack om ps3 vs. xbox 360 och övriga världen?

Kolla denna tråd så ser ni skillnad: Blazebyte.net/forum

Nej du är dum, du länkar till ett PSP forum, vafan tror du själv att de där tror, playstation portable är också från Sony så tror knappast en massa PSP fans skulle älska Xbox 360...

 

 

Men vafan, det är InTech som skrev det, vänta dig inte att du ska fatta.

 

Och InTech, läs mitt inlägg, jag skiter i vad tråden heter, sidan är en PSP sida, det är det jag påpekade!

 

Se jag kan också leka med BBCode, omg, jag är imbah!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har suttit och läst den här tråden... och jag bara skrattar åt alla som argumenterar emot sig själv och fyller ut texten med svordomar på grund av bristande ordförråd etc.

både ps3 och 360 fanboys/girls...

jag har spelat båda konsolerna hos kompisar innan jag bestämde mig för xbox 360, anledningen var inte bristande ekonomi :o eller ngt sådant...

360

+ skön handkontroll med vikt, sköna triggers väl placerade sticks osv.

+ bra alternativ med spelprofilen, achievments, DLC, arcade mm.

+ SPEL! de finns många bra spel till båda konsolerna men 360 hade bredare utbud och dom som säger att de bara är shooters är fulla med dynga(viva pinata, scene it, + flera dussin mer)

+grafiken är inget argument för att betala dubbelt så mycket för ps3... om man t.ex gemför cod3 assassins creed och andra spel som kommit till båda konsollerna så är det bara en smakfråga (360 mer kontrast och färg vilket jag föredrog mot ps3 lite mattare gråare look) och till er som säger att spelutvecklarna inte lärt sig ps3 ennu kan ju gemföra spelen som kom ut till 360 ett år efter release och dom som kommer till ps3 nu...

+bra onlinestöd med matchmaking etc. dock kostar de pengar men inte mkt ( 12 månader 400kr på webhallen om jag inte minns fel)

- RROD. jag har råkat ut för RROD två gånger på två år men har 7 kompisar som aldrig råkar ut för det. Dock reder supporten ut det orsakade problemet suveränt(jag fick mitt lagat efter 1 vecka respektive 2 veckor utan garanti, kvitto eller dylikt dels fick jag två månader xbox live guld och ett kompensations spel för de... så man kan säga att jag känade pengar på de :) ) min kompis ps3 slutade bara att fungera tvärt ... efter prat med supporten fick han betala 300 spänn för att skicka in den men dom kunde inte laga den så han fick tillbaka de trasigt :o

- man skulle kunna ta ingen hddvd /bluray inbyggt som ett minus men alla vill inte ha det och då är de onödigt att betala mycke mer för dom som inte använder de...

- hårddisken är mindre. ( elite har 120gig dock)

- dom konsollerna som såldes på release datumet hade inbyggt fel som kunde repa skivorna, vilket fixades till senare leveranser.

 

ja de var långt hoppas ni inte somnade:P till alla som planerar skutskasta mitt inlägg ; läs igenom allt så kan vi minska antalet missförstånd och därigenom sänka antalet poster med ca 70% ;)

jag nämner inga namn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fick med ett månadskort varje gång jag fick boxen men andra gången jag skulle skicka in den sa hon på supporten att jag skulle få ett spel som kompensation men jag tror de var för att det bara tog 2 veckor innan de gick sönder igen... alltså dom kan ha slarvat vid reparationen (eg måndagsex)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TACK :D men jag kan ha varit ganska partisk men jag har inget EGET ps3 att jämföra vardagliga saker med...

nej de tog bara 10 minuter innan han kom och visade sitt bristande IQ (ursäkta men även jag kan bli förbannad)

det är ingen ide att säga något till honom för han har redan bestämt sig för vad han tycker och han kommer inte ändra sin uppfattning, synd för honom :S han kan få det svårt i livet om han inte är öppen för diskussion och bara tror att ingen annan kan ha rätt...

ta de inte personligt

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har mina egna åsikter, och nej, jag kommer alltid tycka ps3 är bättre, så är det. Och jag tror ingen har rätt, Jag säger vad jag tycker, Men jag kanske säger det.. Ja..

Det är ni som inte tillåter en att ha en egen åsikt, jag ser inget fel med denna text:

ja säger det igen. grafiken beror inte på konsollen, utan spelet, och 360 har varit ute i 2 år mer ãn ps3,såklart 360 har mer spel då

 

Jag känner lukten av dubbelanvändande...

 

 

Och jag väntar helst 2 år mer för att få en bättre konsoll, Än att få en sämre..

För ni verkar inte tåla att 360 varit ute längre, och dom har mer spel..? konstigt..

(nej, jag säger inte att fillandor och lagge är samma person..)

 

 

Ps3 har saker som kommer äga i framtiden, Blu-ray, Tillexempel.

Bra hårdvara osv..

Playstation 2 har mer spel än xbox, Och det var väl för att xbox kom ut lite senare, en av anledningarna iaf..

 

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...