Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs Playstation 3


Dalman
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?

Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3?

 

Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, bättre spel, kraftigare, låter inte som en dammsugare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning) Redigerat av MR.Smart
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?

Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3?

 

Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning)

 

Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?

Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3?

Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning)

 

Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon.

 

med kraftigare menar han nog att den är tyngre och klumpigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk efter lite. Vad har x-box 360 som inte ps3 har?

Jag borde förstått att du skulle skriva så. Ska jag ta det som att du faktiskt inte vet något som är bättre med PS3?

Blu-Ray, gratis online, Home, bra spel, snyggt, bättre kontroller, kraftigare mm. Om du inte tror på mig så kan du ju själv kolla upp det på t.ex youtube. Där dom har kollat upp allt på båda konsollerna och sen jämfört. Playstation 3 vann med 6-2 eller något sånt. (utklassning)

Blu-Ray-spelaren är en fördel med PS3, ja. Gratis online? Skulle det vara en fördel? Man har ju mer resurser att göra onlinespelandet bättre om man tar betalt. Spelen är ju absolut inte till fördel för PS3. Vilka stora exlusiva titlar har PS3? Nysläppta Mass Effect var en stor miss för konsolen, Halo 3 behöver väl knappt nämnas hur bra det har sålt? Det må komma bättre titlar i framtiden för Playstation 3, men just nu är utbudet ganska kasst. Bättre kontroller är ju bara en smakfråga, som inte direkt går att jämföra. Eller vad menar du med att kontrollerna är bättre? Skulle du kunna utveckla påståendet "kraftigare" lite? Vad går under punkten "m.m" förresten? Det låter lite mystiskt tycker jag. Döh, det är inte direkt en fråga om att tro på dig, men det skulle vara skoj om du kan länka till videon.

 

med kraftigare menar han nog att den är tyngre och klumpigare.

 

Haha, ja, antagligen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...