Hoppa till innehåll

Wii Eller Xbox 360


LinkeyX2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii.

Inte för att jag gillar 360 men om du vill ha mogna spel så borde köpa ett 360.

 

PS. Ett till tips är att köpa PS3.

 

( Dumt av dig att ta den här på Wii forum alla fans kommer säga att Wii är bäst )

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

Pokémon, dragon ball och alla dom där sakerna det är väl inget som jag skulle kalla moget!

Men det finns folk som gillar det så om du gillar såna där ''japanska'' spel så köp ett Wii!

Men annars som jag sagt där upp så bör du köpa 360.

Och samma sak som jag sa där uppe, jag tkr PS3 är den bästa ;)

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

 

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

 

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

 

Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...