Hoppa till innehåll

Wii Eller Xbox 360


LinkeyX2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men alla är inte barnsliga.

Majoriteten av spelen är barnsliga.

 

Japp, det är sant!

Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii!

Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt.

Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt!

[ Vet inget mer om den saken så fråga inte ]

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

 

Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink:

 

Ähum... testa? :rolleyes:

Det fungerar utmärkt i de flesta fall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nå så jävulst vad jag stör mig på alla fanboys som tror man ska svinga och j*vlas som nån idiot i varenda spel. Även alla Nintendofanboys som säger det finns många bra spel till Wii -___- Finns *tänka* 3 bra spel till wii. varav en är en port från gamecube. Och sen vill man höra vad som denifieras med ett barnsligt spel?

 

Men jag skulle tagit 360. Men båda är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

 

Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink:

 

 

Lol vad ägd du blev av kabby. Det är ju mer känsla i de spelen . på 360 trycker man på en knapp för att skuta. men med wii håller man i geväret :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nå så jävulst vad jag stör mig på alla fanboys som tror man ska svinga och j*vlas som nån idiot i varenda spel. Även alla Nintendofanboys som säger det finns många bra spel till Wii -___- Finns *tänka* 3 bra spel till wii. varav en är en port från gamecube. Och sen vill man höra vad som denifieras med ett barnsligt spel?

 

Men jag skulle tagit 360. Men båda är bra.

*hosthosthosthost*

bara tre???

Det är dom tre Bästa spelen till Wii som är ut och inte dom enda Bra...

 

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

 

Japp, bara!

 

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

 

Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink:

 

 

Lol vad ägd du blev av kabby. Det är ju mer känsla i de spelen . på 360 trycker man på en knapp för att skuta. men med wii håller man i geväret :P

 

 

ehm man trycker fortfarande på knapp för att skjuta :rolleyes:

Redigerat av Xats
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alla är inte barnsliga.

Majoriteten av spelen är barnsliga.

 

Japp, det är sant!

Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii!

Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt.

Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt!

[ Vet inget mer om den saken så fråga inte ]

 

Den skadar en bara om man råkar dänga den i bollarna på sig själv eller någon annan. >_>'
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alla är inte barnsliga.

Majoriteten av spelen är barnsliga.

 

Japp, det är sant!

Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii!

Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt.

Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt!

[ Vet inget mer om den saken så fråga inte ]

 

Den skadar en bara om man råkar dänga den i bollarna på sig själv eller någon annan. >_>'

 

det är ju bra med motion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...