Hoppa till innehåll

Lär Dig Att Speeda Upp Din Dator


Fillifjonkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Haha, det var ju en liten fin guide jag knåpade ihop på några få minuter :) Funderar på att göra en mer djupgående och sådant, för lite mer avancerade "dataälskare"...

 

Bytte nu namn till Justfiwi, skönare namn och jaa, vet inte varför jag bytte från Fillifjonkan93

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Tycker jag med :P Kolla mitt majl

Jag gjorde det, men jag får se vad som händer på den fronten då...

Kanske ska göra en ny guide snart, den här är liksom lite för "lätt"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.

VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.

VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER?

 

Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.

VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER?

 

Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock.

 

SKA DU BÖRJA RETA MEJ MED NU? VA? VA? VA?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.

VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER?

 

Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock.

 

 

alla kan inte det... inte jag iaf och jag tror nog att den som satte upp den gjorde det för att alla inte kan det .... såå du säger att alla som inte kan det är nollor??? då är alla som kan det nördar..........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.

VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER?

Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock.

 

 

alla kan inte det... inte jag iaf och jag tror nog att den som satte upp den gjorde det för att alla inte kan det .... såå du säger att alla som inte kan det är nollor??? då är alla som kan det nördar..........

 

Herregud, jag skrev att den var bra för nybörjare. Dock vet de flesta allt som stod i guiden, och det finns tusentals sådana här guider på internet. Nej, det sade jag inte. Läs nästa gång? Jag sade att han var en nolla för att han skrev med Caps-Lock och blev vansinnig för ingenting. Okej, isåfall är väl hälften av vår befolkning "nördar".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...