När jag skulle fixa wifi inställningarna så jkag gjorde det där hot-spots grejen och jag fick fram våran router i meny men så gvietvis har vi mer säkerhetsinstälnningar än wep kod. För att lättare förklara. När det komemr fram olika hot-spots så är det ju olik,a sort hänglås på dem och på våran router är det ett grått hänglås. Finns det något sätt i routern inställningar så jag kan köra med den.
Wifi-problem
En del routrar fungerar det bara inte med , tror du måste Köpa Wifi Usb connector
Det var det det. *Dra en lång ramsa*. Jag orkar inte pröjsa för en usb connector. Någon som vet ifall det finns hotspots på mcdonalds i sverige.
Finns det ? :D TUfft :D
MEn den kostar ju Bara 500 det är värt det..
Men jag orkar inte pröjsa femhundfra på att spela online får väll önska mej det i födelsedags present.
grått hänglås betyder att nintendo ds inte stödjer det krypteringsättet. ändra krypteringen till wpa
Mitt hänglås var öppet men det fungreade ändå inte..
Btw , här kan du se om din router fungerar eller om du måste pröjsa 500 spänn för en USb connector
Kanske måste ni fixa med branväggen/väggarna... alltså försöka få den att accerptera att ert DS tar åtkomst till uppkoppling.
Jag har ju själv en Wi-fi Connector så jag vet inte riktigt hur det funkar annars.
Man måste ha Kontantkort för att surfa på MCdonalds... ;)
Vad menar du med kontant kort? Är det inte sånt man har till telefon.
Vad kostar ett sånt ?
Kreditkort mena jag, Dom tar betalt. <_<
Men nu måste du väll mena om man ska surfa med datorn. Ska det inte vara gratis att använda nintendo wifi på hotspots.
Tydligen inte... <_<
Funkar inte för mig jag kan inte surfa där för det står att jag måste logga in eller registrera mitt Kreditkort.
f*n , vad snålt..
Jag har också problem, kan inte heller ehum..göra det där xd
vi har ingen skyddad router och jag har fyllt i allt rätt, men ändå står det "unable to find an access pont. move the nintendo ds within range of the access point.
så står det error code: 50099 . jag kan sitta 1 meter ifrån router, men det fungerar inte.
kan ingen ge mig en nybörjarkurs med hela allt från början via msn?
men gå in på www.nintendowifi.com och sök på den error coden så står det exakt vad det är... ^^