💬
Logga in
Fuska.se

Ps3

27 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jo... jag håller med det värkar vara en grymt bra maskin men det där med pengar Nja.. Kostar Lite för mkt <_< :o Annars skulle jag köpa det

24 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

PS3 har dessutom en Blu-Ray spelare som man får i vanliga fall för över 10,000.För PS3 kostar utan Blu-Ray spelare typ 2,000 så det är en anledning till att man ska köpa PS3.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

PS3 har dessutom en Blu-Ray spelare som man får i vanliga fall för över 10,000.För PS3 kostar utan Blu-Ray spelare typ 2,000 så det är en anledning till att man ska köpa PS3.

Runt 15 000 rättare sagt. Men detaljer, detaljer.

Jag kommer köpa PS3. Inte direkt, kanske i höst eller så. Eftersom priset i Japan började med ungefär 3000-4000 så sänktes priset riktigt rejält. Så nu kostar den faktiskt bara runt över 2000 kronor bara i Japan.

Så priset på Ps3 här kommer att sänkas likväl. Så ingen brådska med att köpa den nu.

Nivå 4 · Lärling

Sluta klaga på priset. Har ni inte råd så köp inte det eller hur?

Jag kommer köpa det senare när några fler av mina favorit spel kommer ut, och när priset går ner. Men jag kommer också vänta på software uppgraderingarna kommer. Just nu så kan man inte spela många av PS2 spelen på PS3:an. Men när uppgraderingarna kommer så ska man kunna spela ca 1500 av de 2000 PS2 spel som finns.

29 Mar 2007
↗ till inlägget

Men det är frågan om det inte är värt pengarna..Provspelade Motorstorm på PS3 idag..

Och det är riktigt, riktigt bra..Jag ska köpa de till sommarn efter jag har köpt moppe å så^^

Måste säga att jag inte håller med dig. Jag har provspelat PS3, spelade MotorStorm, måste säga att dte var en besvikelse
3 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Allt är bättre med ps3 trådlösa kontroller men det finns till ps2,det finns upp till 60Gb till ps3 det är fett mycket för en konsol.Själv ska jag köpa det :evil:

4 Apr 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare

jag klarar mig med mitt PS2 och jag tänker iaf inte uppgradera till PS3.

Nivå 2 · Novis

jag tänker inteköpa ps3 tycker att mitt ps2 funkar bra

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in