💬
Logga in
Fuska.se

My Chemical Romance & Europe

26 svar · startad

Jag Hatar My Chemical Romance grovt, En sa såhär: (varning för mycket svordomar):

"MCR är ett j*vla fjortisband som alla 13-15 åringar (finns undantag) tror att dom lyssnar på, i själva verket är dom stenkåta på sångaren och bryr sig inte om vad han sjunger bara han sjunger. MCR är f*n en j*vla trend och den är snart ute så sluta tjöta era j*vla popfjollor >_<"

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag Hatar My Chemical Romance grovt, En sa såhär: (varning för mycket svordomar):

"MCR är ett j*vla fjortisband som alla 13-15 åringar (finns undantag) tror att dom lyssnar på, i själva verket är dom stenkåta på sångaren och bryr sig inte om vad han sjunger bara han sjunger. MCR är f*n en j*vla trend och den är snart ute så sluta tjöta era j*vla popfjollor >_<"

När folk skriver så brukar det bara vara skräp för att någon inte gillar bandet... men det här var faktikst sant :cool:
16 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare

lyssnar rätt mycket på MCR, inte så mycket på Europe dock.

Nivå 4 · Lärling

Jag lyssnar på MCR ^^

Jag skulle nog inte säga att de är ett wannabe rock-band.

Jag skulle kunna tycka (och har hört från många) att de är ett mer emo stil eller provar vara emo stil band

14 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

My Chemical Romance äger specielt skivan Black Parade Europe har gjort en del bra låtar :gitarr: :visslar:

MCR <3

Nivå 5 · Fuskare

MCR </3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in