Hur gör man så man kan skicka hur många vibbar som hellst på rad?
Msn
det undrar jag också, fast det är rätt irriterande när folk gör det ;P
Det finns ett tillägg på www.mess.be/.
Svar.Det går inte att göra så nå mer.
För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det.
Man kan ju alltid klicka på "blockera" knappen flera gånger i rad. Också störande :P
Enligt min kompis så måste man ha Msn 7.0 och ställa sin profil på upptagen.
Vet ej om detta funkar.
Nej, inte längre.
Som Omega sa, det finns ett tillägg. Dock räknar Norton det som virus, men vet inte varför. :/
Vibbar är det mest irriterande av alla saker på msn (även fast jag andvänder dem själv). Men varför vi du kunna skica en massa vibbar på rad??
stäng av: ta emot vibbar, då...
du kan inte skicka några då dock.
↗ till inläggetSvar.Det går inte att göra så nå mer.
För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det.
Bullshit! Jag har inte ens haft msn i två år och många av mina kompisar har skickat flera vibbar samtidigt till mig.
↗ till inläggetstäng av: ta emot vibbar, då...
du kan inte skicka några då dock.
De gör inget , för jag tycker att Vibbar är en dålig funktion :P
myeah så j*vla störande med omogna tolvisar saom tycker det är as ballt att skärmen skakar som ett barn.
varför skriver alla att det är irriterande och svarar inte på hans fråga?
Där för att det redan är besvarat, den funktionen finns inte längre, enda sättet är blocka, blocka upp, blocka, blocka upp.
Verkar inte vara någon som riktigt svarat på själva frågan, trots att det gått ett bra tag.
Man kan tanka hem en patch till senaste MSN- och MSNplus!-verisionerna, och utforma sin msn lite hur man vill med diverse funktioner; bland annat kan man ställa in så att man kan vibba hur mkt som helst, man kan ta bort en massa jobbig reklam, ta bort/lägga till knappar osv osv osv...
Roligast får man med patchad MSNPlus!, om ni frågar mig! :ph34r:
Patchen hittas bland annat på apatch.org
Enjoy...
Jupp precis som den som skrev ovanför mig, den heter A-patch så det är bara att söka på google efter a-patch så hittar du den.
har sett att man skulle ladda ner nån patch 3 eller nått hete den
Vad är en patch :( :blink:
Testa wikipedia: Patch
↗ till inläggetSant. Mina kompisar skickar fortfarande många vibbar till mig , dock så tror jag inte att man kan ladda ner dom längre .Svar.Det går inte att göra så nå mer.