Det kommer iallafall ut pokemon ranger snart nångång i sommarn i japan. Jag ska åka till Thailand snart och där får dem in spelen som är från japan.
Diamond & Pearl?
men vad hanslar pokemon ranger om då...? :blink:
pokemon diamond & pearl kommer ut den 22 april 2007 i usa så här kommer nåt på sommaren eler på hösten 2007 :( :( jag vill ju ha den nu :angry:
↗ till inläggetOm du är så otålig kan du köpa ett japanskt ^^pokemon diamond & pearl kommer ut den 22 april 2007 i usa så här kommer nåt på sommaren eler på hösten 2007 :( :( jag vill ju ha den nu :angry:
men orka dra upp en 1 år gammal tråd... :/
↗ till inläggetJag kan meddela att pokemon diamond/pearl släpps 2005 i japan enligt
Enligt denna pokemon sidan - den bästa - klicka - här
jag har pokemon pearl men klarar inte at finna cut eller strength <_< <_<
ja har osso men på japanska... jag har m3 (ds chip) såå...
↗ till inläggetpokemon diamond & pearl kommer ut den 22 april 2007 i usa så här kommer nåt på sommaren eler på hösten 2007 :( :( jag vill ju ha den nu :angry:
grattis blast
↗ till inläggetpokemon diamond & pearl kommer ut den 22 april 2007 i usa så här kommer nåt på sommaren eler på hösten 2007 :( :( jag vill ju ha den nu :angry:
grattis för vadå? :blink:
har ju inte spelet -.- men jag vet i alla fall när den kommer ut :P
har det inte kommit ut än?
↗ till inläggetCut finns inte ens.Jag kan meddela att pokemon diamond/pearl släpps 2005 i japan enligt
Enligt denna pokemon sidan - den bästa - klicka - här
Strength har jag men jag vet inte var det finns kanske Lost Tower(Tror jag att det heter).
Det släpps idag!
Jag har det.
Det är kul men man klara ut det fort :(
STFU sluta bumpa.
§1.11