💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo 64

23 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena! Jag har länge drömt om ett eget N64, och därför undrar jag var man kan få tag i ett billigt? (Kvittar om det är begagnat eller ej, bara det är i bra skick och fungerar)

Ps. Vill även ha tag i de här spelen:

Super Mario 64

Super Smash Bros.

Super Mario Kart

Alla Zelda-spelen

Banjo-spelen

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

köp min. 3 handkontroller, Turok, Zelda: OoT, Zelda: Majoras Mask och Goldeneye (kanske har nåra mer.) en rumblepack och ett memorycard också. vad ger du?

Senast ändrad:

22 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

Ledsen att klaga men varför inte köpa ett nytt Tv spel som Nintendo wii eller Xbox 360

Det är mitt tips. :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

För att jag redan har ett Xbox 360 och för att ja vill kunna sela äldre spel som Banjo, Zelda och Super Mario.

kn3ckarn: Jag vet inte riktigt, men jag skulle kunna tänka mig 1000-1500 kronor. Annar får ni gärna ge tips på sidor som säljer.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ledsen att klaga men varför inte köpa ett nytt Tv spel som Nintendo wii eller Xbox 360

Det är mitt tips. :D

Du har tyvärr inte utvecklat din hjärna tillräckligt för att förstå att det senaste inte alltid är det bästa. Det är för tillfället tvärtom faktiskt.

En N64 lär vara svår att hitta ny, men det säljs begagnade på Tradera hela tiden för några hundra kronor.

Nivå 2 · Novis

gillar inte 64an så mycket faktiskt. finns typ inga roliga spel, och handkontrollerna tål inget.

23 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Kolla på köpochsälj sidor som Blocket.

Kan lägga upp lite länkar om jag hittar ;)

http://www.blocket.se/vi/11586431.htm?ca=22_s

http://www.blocket.se/vi/11667570.htm?ca=22_s

http://www.blocket.se/vi/8425944.htm?ca=22_s

http://www.blocket.se/vi/11528071.htm?ca=22_s Bäst

Senast ändrad:

24 Apr 2007
↗ till inlägget

gillar inte 64an så mycket faktiskt. finns typ inga roliga spel, och handkontrollerna tål inget.

man behöver ine slänga kontrollerna i golvet, sen var det ju bara zelda och ge som var roligt av dem spelen du hade.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

slänga kontrollerna i golvet? varför skulle jag göra det?

jag syftar på joysticken som går sönder hur lätt som helst typ.

man behöver inte vara särskilt hårdhänt.

och jag vet typ alla spel som finns till 64an, och det finns inte många bra.

Senast ändrad:

25 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Du ska ha tack, Adi! Ska fundera vidare på saken...

28 Apr 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

För att jag redan har ett Xbox 360 och för att ja vill kunna sela äldre spel som Banjo, Zelda och Super Mario.

kn3ckarn: Jag vet inte riktigt, men jag skulle kunna tänka mig 1000-1500 kronor. Annar får ni gärna ge tips på sidor som säljer.

Zelda kan du spela på GC och wii ju!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

men inget i klass med OoT.

1 May 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

OOT har släppts två gånger till GCN och finns till Virtual Console på Wii. För övrigt är spelet värre än avföring på tub.
5 May 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Ända altenativet är nog köp och sälj sidor. Har dock sett vissa affärer som säljer gamla spel, har du tur kan du hitta något begagnat någonstans.

8 May 2007
Nivå 4 · Lärling

min kompis köpte ett nintedo 64 + zelda OoT för ett tag sen på tradera för typ 200 spänn. de är där du typ kan köpa dom begnade. om du vill ha ett nytt för du nog gå typ till en antik affär :P

13 May 2007

Jag själv tycker att du ska köpa en N64 på www.tvspelen.se eller på www.retrohouse.se

men www.GameReplay.com = :evil: :evil: :evil: :evil: VARNING!!!! HANDLA INTE DÄR. Där kostar en NES typ 1000 kr, på www.tvspelen.se kostar den 500 kr (förskottsbetalning, men det funkade för mig. En annan bra hemsida är www.Gameshop.se Där har de allting som man kan tänka sig. allt från

AMIGA, Commodore 64, Atari 2600 till Xbox 360, WII och PS3. Jag tror en N64 där kostar 500 kr. Det finns även www.spelochsant.se som ligger i centrala norrtälje som är billiga, ja, ialla fall billigare än Gameshop. De ska när som helst öppna e ny webbutik där.

15 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Retrohouse.se var ju en jättebra sida! Tack för tipset. :)

Nivå 2 · Novis

För övrigt är spelet värre än avföring på tub.

............./´¯/)............(\¯`\

............/....//..............\\....\

.........../....//................\\....\

...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\

.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..

(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)

.\................\/.../....\...\/................/

..\................. /........\................../

....\..............(............).............

DITT ** DU KAN *** TA OCH SUGA *** SÄGA SÅ OM UNIVERSUMS BÄSTA SPEL. JAG AVGUDAR DET SPELET. HOPPAS DU DÖR!!!!!

(cyber-fox @ 15/05-2007 17:18:59)

För övrigt är spelet värre än avföring på tub.

............./´¯/)............(\¯`\

............/....//..............\\....\

.........../....//................\\....\

...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\

.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..

(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)

.\................\/.../....\...\/................/

..\................. /........\................../

....\..............(............).............

DITT ** DU KAN *** TA OCH SUGA *** SÄGA SÅ OM UNIVERSUMS BÄSTA SPEL. JAG AVGUDAR DET SPELET. HOPPAS DU DÖR!!!!!

Lugna ner dig...

alla få väl ha sin egen åsikt..

Nivå 2 · Novis

lol

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in