Har inget eget Xbox men min brorsas sämsta spel är Midtown Madness 3
Vilket Är Ditt Sämsta Spel...
↗ till inläggetRätt men trots allt är det ju ett spel ;)Burnout revenge (4) enkelt, ovärkligt, och dessutom tråkigt...
vet inte
ja köper bara spel som ä bra så...... :P
↗ till inläggetOckså rätt, spel ska väl vara lite spännande! ;)Burnout revenge (4) enkelt, ovärkligt, och dessutom tråkigt...
Castlevania curse of darkness. Eller Super monkey ball Deluxe..Hatar dem!
↗ till inläggetAzurk eller något sådnt, det är kass handling och du fastnar 24/7 på olika ställen, la ned med det spelet efter 2 dagar.
de heter Azurik de faktiskt lätt...har klarat de på 1 dag(andra gången jag spela de)
fast jag ekänner det tog mig ungefär tre månader att klara de första gången <_<
men iallafall mitt tråkigaste spel är Blood Wake...
mitt sämsta sppel är splinter cell...det är så lätt att varva och man måste ha sånt tålamod för det så det blir långtråkigt.
manhunt tror ja
Alla mina Xbox spel äger dase...
Halo spelen är ju roligast till xbox. det är det som ör speciellt för just den konsolen.
SSX tricky är lugnt mitt sämsta.Dålig grafik och ibland kan man krocka med ett gupp i backen....
till xbox? venne dark alien.
Top Spin! long trokit!!!
Nascar 07
↗ till inläggetjo visst NASCAR suger sssåååå llåånnggtråkigt, helt enkelt sämst!!!!Nascar 07
barby on ice eller något sånt har nt spelat men min vän sa att det suger (jag vet ej om det heter barby on ice men det e ett barby spel)
Grand theft auto: San andreas :P
↗ till inläggethehe ne halo är det bästa till xboxDRIV3R lätt. Skrivits mycket om det i tidningarna. Buggigt, pixlig grafik och så vidare.