nu säljer jag mitt runescape account lvl 78 =)
Säljer Mitt Runescape Acc
Nice scamm on the money, varför är siffrorna ovanför pengarna vita?
för att dom har upptaterat det på runescape ;)
Jaha, ännu en dålig uppdatering av runescape
hur mycket säljer du den för??
Det är faktiskt inte så dligt. Inte lika lätt att scamma folk genom att byta ut 100k mot 100gp
↗ till inläggetDet är faktiskt inte så dligt. Inte lika lätt att scamma folk genom att byta ut 100k mot 100gp
hur mycket säljer du den för :huh: jag skulle vilja ha den.
hallå det är en bra updatering det där med vit text. det är till för i värdar där folk scammar så man kan se skilnad när det lbbir över 100k och över 1000k och över 10000k så det så :)
åh och om du inte tror honom så är äönda beviset att möta honom i nån värld :medieval: :blink:
varför säljer du den när den har 2mil?
Säg ett pris, så kanske jag köper. Men jag har nog inte råd, eftersom jag måste betala mer en dom 2 millarna du har där, för annars hade du ju kunnat behålla dom.
↗ till inläggethur kan jag köpa din acc?nu säljer jag mitt runescape account lvl 78 =)
Han måste först säga ett pris iaf.
↗ till inlägget´för att dom har upptaterat det på runescape ;)
:meddum: det e ingen uppdatering!Det e en scam..
ja kan själv scama 20 coins till 2000M och då blir siffronrna gröna.
sen när du ska trada dom så "poof" så e det 20 coins igen..
Men det borde inte finnas nån som har över 1000 mill. =P
Finns inte 1000mille-.- Max är 999mille
Men det kan inte vara nån som har så mycket. Det går inte tjäna så mycket. Vad skulle dom göra isåfall för att tjäna 999 mill?
spara alla pengar dom tjänar kanske. Och den där text uppdateringen finns visste var med om den igår.
Kan inte dom som har 999 mill ge mig 1 mill? Jag skulle skrika av glädje. Men det är klart ingen ger bort en hel mill.
Jag ger min habbo gubbe :) :P
Måste ju säga att högsta siffran (i gp) är 2147m.