Här kan vi diskutera det banbrytande bandet Slagsmålsklubben och deras 8-bitsmusik.
Vilken låt tycker ni är bäst? Min favorit är Kom igen kommissarien :)
Låt ordet rulla
Här kan vi diskutera det banbrytande bandet Slagsmålsklubben och deras 8-bitsmusik.
Vilken låt tycker ni är bäst? Min favorit är Kom igen kommissarien :)
Låt ordet rulla
Nja, inte riktigt min musikstil, de enda låtarna jag har hört är Kasta setn och Blod och knark i skog och mark och det får väl bli den sistnämnda som min "favorit", bara för att den är så lam :lol:
"Smk hittar munspelet" är skitbra! Fast jag är en smula besviken på deras nya album.
Boss for leader :)
:-)
En bra sak med SMK är att de kan spela alla låtar live. Alltså det är inte nån tönt som sitter med FL och slänger ihop lite randoms från olika håll och kanter.
Kasta sten är den enda jag hört
Kul att jag inte är ensam om att gilla SMK! :)
Kom igen kommissarien är ju lätt min favorit. Gillar också låtarna His morning promenade å Hänt.
Och självklart, Rakade ögynbryn ska det va!
Smk rockar, nya albumet är grymt. Såg dom live på hultan i år för övrigt. Riktiga kungar är dom :).
Diggar det mesta med dom. Tycker dom tagit ett steg i rätt riktning med Boss for leader.
Jag ångrar verkligen att jag inte såg de, jag hade djävulska arbetstider (funktionär) dagen innan så det gick verkligen inte hålla sig vaken till 4:00. Scheiss också.
↗ till inläggetJobbade också som funktionär.. Mitt sista pass var 23-04.. Tog mig ändå i kragen och såg smk :).Jag ångrar verkligen att jag inte såg de, jag hade djävulska arbetstider (funktionär) dagen innan så det gick verkligen inte hålla sig vaken till 4:00. Scheiss också.
Övningsköra är bäst. :)
Kasta sten! :)
den enda jag gillar är kasta sten :P
Övningsköra är nog min favorit :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in