för ett tag sen, när jag begravde ben, så ploppade det upp en gubbe och bad om hjälp. han tog mig till en kyrkogårs, där han vill att jag ska fixa några kistor i rätt grav! kan någon hjälpa mig? P.S. jag har försökt att flytta på dom, så dom är i min bag... hjälp, någon?
Hjälp Med Att Gräva Gravar I Runescape
i gravstenarna står det va det ska finnas i kistorna där och sen får man en zombiemask
cehcka stenarna typ...de brukar finnas en bild på gravarna...typ på en hammare o så...du ska bara flytta stenarna lite :P inte så svårt och så får du några zombie grejer...vad heter du på rs? :P
Man får en zombie mask och en dans
↗ till inläggetMan får en zombie mask och en dans
LOL stackare man får inte alltid zombie mask och dans!
jag fick tröja och ben
jag fick det :meddum:
det är olika ibalnd får man masken och ibland skorna och tröjan eller zombie emote
jag fick nåt nytt move... zombieröelsesaksfan... det tog mig tre dagar att ta mig ut därifrån, och det efter att jag bad en kompis om hjälp!
jag heter 90oPiN90...
Hur mycket ska man gräva ner då? :P
inte ett skit... det finns fyra gravar, med en kista i vardera... man ska lägga rätt kista, i rätt grav... akta dig för den gubben...
man ska kolla på stenarna vilken som tilhör vilken som t.ex en yxa då är det en huggare som ska ligga där
Menar hur många ben man ska gräva ner för att komma dit.
vet inte... jag höll på att gräva ner ben där det finns en massa kos, nära slottet... men gräv ner bara, han kommer säkert!
Jag har ju grävt ner jätte mkt men han kommer aldrig :(.
det e bra det, för det e skitjobbigt att ta sig därifrån, och man får skit för besväret... inte riktig skit, men nästan ingenting... du fattar vad jag menar!
Mm, kanske inte ska göra det då :P.
Fick nu för ca 3-4 dagar sen en combat 108 member, då behöver jag nog inte gräva :P