2h är för länge med bredband!!!!!!!
Det Är Färdigt! Eget Habbo
Jippi... Laddar 1kb/s. med värstingbredband... *Lipar sönder ögonen*
Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!!
Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida.
Lol 6 timmar hur lyckas du??
Liksom orka sitta vid Forum.fuska i 6 timmar
Jo det är ju skoj men 6 TIMMAR!!
Jag laddar ner såna stora saker under natten :cool:Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!!
Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida.
När man sover så låter man datorn stå på och ladda ner.
Jag laddar ner såna stora saker under natten :cool:Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!!
När man sover så låter man datorn stå på och ladda ner.
Sorry för dubbeln, klickar alltid bara 1 gång på skicka knappen men nu blev det kanske något fel...
Okej ... Det kan man också göra om man inte störs av en låtande data...
Alltså om den är på sitt rum.
P.S Du gjorde Dubbel
2 timmar ? Klaga. Väntade f*n på en video med Michael Jackson i över ett år, började som 1123 i kö.
Fixa bättre server...
Ska sen scana den med antivirus^!
:evil: :angry: :evil: :angry: :evil:
Jag har skört PARADISEISLAND Det är så dåligt!!!!!! inte alls som Habbo!!!!!!
Bara för några tonåringar skapar ett spel så kallar dem det nåt med habbo !
vad e pardise island? jag laddade ner det på 2 min men hur går det till jag kmr liksom inte upp på serven va vanlig och ge instruktioner!
↗ till inläggetexaktNi klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!!
Jag laddade ochså ner 1 spel. (riktigt)
Det tog runt 2-4 veckor >.<
LOl 2 timmar..?
Det står 1tim 33min för mig..
Var god ta inte upp 2 år gamla trådar. Låst.