Hmm..bror på vilken tjej, men string i flesta fall :)
String Vs. Hotpants
String på tjejerna med mjukisbyxor, f*n vad hett!!!!
↗ till inläggetString på tjejerna med mjukisbyxor, f*n vad hett!!!!
Måste bara håålla med.
↗ till inläggetDet är ju det, tycker bäst om hotpantsVad är sexigast på tjejer ? String eller hotpants ? :)
själv tycker jag stringen har blivit en fjortis ikon, så de blir hotpants :)
hot pants lätt:D
Hotpants är ju snyggare än string, helt klart.
hotpants
det beror på som nån annan sa
Kalsonger >: )
det är olika från tjej till tjej
hotpants :)
↗ till inlägget
Kan finnas på en art som går under namnet "fjortisar", men kallas ofta kort och gott för "helt j*vla värdelösa". OnT säger jag hotpants.
Är man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis!
↗ till inläggetÄr man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis!
Nej, men min åsikt var den att folk som har string så att det syns över mjukisbyxorna är fjortisar, eller iallfall majoriteten av de.
↗ till inläggetMhm, och dem flesta ser ut som skit.↗ till inläggetÄr man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis!
Nej, men min åsikt var den att folk som har string så att det syns över mjukisbyxorna är fjortisar, eller iallfall majoriteten av de.
↗ till inläggetMhm, och dem flesta ser ut som skit.↗ till inläggetÄr man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis!
dom flesta?! ALLA
Dessutom är mjukisbyxor ganska sunkigt och jävligt fult.
Om man har mjukisbyxer på skolan eller kanske på stan så ser det faktiskt jävligt illa ut.
Men de är ju okej om man har det när man är hemma elr om man kollar på nån film med en tjej kanske ;3 Oskönt att ha jeans då..
Men aja, i alla fall så tycker jag att det är in i helvets sexigt när min flickvän lånar mina boxers :3
men om ja ska välja mellan de där två så blir det nog string.
Det blir ju hotpants direkt.
String är f*n det som jag vill att blonda brudar skall ha.