💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Diamond Eller Parl Vilket Är Bäst

49 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

jag har båda nu för min pappa köpte pearl i kina när han var där

16 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Nu låter det som om ni repeterar era ord och meningar. Exempel: '' Jag har rosa '' '' Jag har diamond, för blå passar bättre '' '' Mhm, blå '' '' Rosa är för tjejer! '' :S det låter så onödigt. Ta upp ngt intressant, allt måste inte handla om färger och namn. -__-

17 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Vad är det för mening att ha båda två?

Nivå 0 · Nykomling

Vad spelar det för roll, om han köpt den i kina så kostar den säkert 10 kr i svenska pengar.

18 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad är det för mening att ha båda två?

Om man inte har wifi så måste man ju ha båda för att klara ut det ;)

↗ till inlägget

Jag sålde jul tidningar och fick ihop till en elgittar och dimond/pearl jag tog dimond men jag har inget DS :( :(

men ändå skaffar du ett ds spel men har inget ds? Det är ändå lite knäppt :evil:
Nivå 0 · Nykomling

Han kanske köper ds spel billigt för han kmr köpa ds sen? Kom inte med onödiga kommentarer

21 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker spelen är lika bra.

22 Nov 2007

Jag valde Diamond eftersom jag sett försäljninglistorna över USA och Japan, och Diamond låg flera palceringar före Pearl. Fast jag ångrar mig. :S

Nivå 0 · Nykomling

Varför det?

24 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag tänkte ut det med Diamond och Pearl vilken som jag skulle köpa jätte länge men nu ångrar jag mej för att jag vill ha dom Pokemon som man inte kan få i Diamond :(

Nivå 0 · Nykomling

Men byt med ngn då. Det lönar sig inte o sörja efter ngt som redan hänt.

25 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Precis byt med någon annan, hur svårt kan det vara?

Nivå 0 · Nykomling

byt byt byt wifi is your friend

Nivå 0 · Nykomling

No! Wifi is my girlfriend! (A)

26 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

xD no wifi is your friend :S not your girl friend :P

Nivå 0 · Nykomling

Bara för att du inte har en xD Försök inte förstöra vår relation! ^^ Din avundsjuka nöt!

Nivå 0 · Nykomling

jag har hafft 5 st flick vänner så säg inget ;)

Nivå 0 · Nykomling

Google is my girlfriend. Alla har en utom du. Hur som helst så tycker jag mer om diamnod p.g.a scizor och tyranitar!

Nivå 0 · Nykomling

Aw poor salamence, jag skryter inte lika mkt som du. Det är den som skryter som egentligen mår dåligt. ^__^ Du har rätt, ska inte säga nåt, kommer såra dig då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in