Jag spelar på speed o heter Tobbe23 B) B) B) B) B) Har 1000 i pop nästan 961
Travian
HAHAHAHA Känner mig fett nooby (:
Achmed speed 3x
pop runt 190, tävlar mot min kompis :P
:meddum: haha jag har 1600 i pop!
jag hetter kerex och har glömt villken server jag kör på
jag heter hejhejhej och kör på server 5 ;)
Hmm.. heter någonting... (Heter inte "Någonting" men jag heter nått) Vår allians har iallafall ett VU. Massproducerar paladins för att förstärka byn och skickar ständigt vete.
Heter : Nintendo ds vet inte vilken server var för länge sen bästa spelaren men slutade travian
↗ till inlägget↗ till inläggetGå in på travian.sevad är de för slags spel??
Jaja jag heter Ogri och spelar speed 3X servern jag har 710 invånare och är med i alliansen chips som är i rankingen 29 eller 28
How the fuck did u get a colored spoiler?
Heter SchtekarN och är sitter åt rendandattebayo
Speed3x
Jag spelar även denna runda. Ligger ranking 1200 + och har ca 6x trupper som population... Har dessutom 3 senatorer ståendes...
namn?
Luxaxix eller?
Jag väljer att inte utge mitt namn, men nej, inte Luxaxix. Det är för riskabelt då jag råkade ut för en insident med det namnet förra rundan.
Heter SchtekarN som sagt, PM:a mig? :D
jag h¨ller ditt namn hemligt.
↗ till inläggetHeter SchtekarN som sagt, PM:a mig? :D
jag h¨ller ditt namn hemligt.
Ser ingen anledning till att kontakta dig. Om du vill ha beskydd, fråga någon annan. Har fullt upp att beskydda min allians. Loosade 4K Praetorianer inatt p.g.a allianshjälp.
Jag söker inte hjälp..lol.
:lol:
Jag är asgrym...naat. Men gjorde så att rendan fick en ny by...sparar till schtekarns andra ^^
Jag heter brat på speed. Det går inte så bra för mig denna omgången. Blir farmad hela tiden och en kille har tatt min by.
pop?
Kan be min polare hjälpa till ^^ Han har 1.5k invånare, 4 byar och i den största med 600pop har han BYx4 i armé o trupper
330 tror jag:P Men som tur var så blir jag inte farmad längre nu.
Heter SchtekarN på server 6 också..Germaner där..men det sög ;P
Schtekarn: Speed 3x=415pop