↗ till inläggetKom on lägg upp en =)↗ till inläggetvila lite på golvet hahah xD
lan i hlegen då blir det nya bilder men ska nog inte dricka ska baa röka på xD
Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P
Vad sugen jag blev på att lägga upp en bild på mig... Nah, jag besparar er den smärtan. ;)
Hur Ser Ni Ut ?
Nej, förtusan! Usch! Jag bara skojade.
Föressten har jag ingen och pallar inte att rota fram webkameran...
↗ till inläggetKnäpp med mobilen om du har en kamra på denNej, förtusan! Usch! Jag bara skojade.
Föressten har jag ingen och pallar inte att rota fram webkameran...[/co lor]
Han kanske inte har USB till den, Då kan han inte he upp bilden te datan, Och då måste ha rota fram webbisen :P
Jag ska ta nyare med digitalkameran snart..
↗ till inläggetJuste det glömde jag bort... rota fram den! =DHan kanske inte har USB till den, Då kan han inte he upp bilden te datan, Och då måste ha rota fram webbisen :P
Jag ska ta nyare med digitalkameran snart..
↗ till inlägget↗ till inläggetvila lite på golvet hahah xD
Är det bara jag, eller ser du full ut på alla bilder? :o Asså, det var inte dumt menat, liksom... Äh, glöm det! :P
Vad sugen jag blev på att lägga upp en bild på mig... Nah, jag besparar er den smärtan. ;)
nehe det menar du inte :o? klart det ser så ut jag är ju astankad xD
↗ till inläggetja det ligger nåt i det du säger där... =p↗ till inläggetvila lite på golvet hahah xD
plus att du är väll bara 17 år och får ju inte dricka öl..
Han kanske fick den enstaka gången för att han fyller snart? O.O
Nu e det dags att jag planerar bilden..
↗ till inläggetmen han har ju knäppt en massa kort! :oHan kanske fick den enstaka gången för att han fyller snart? O.O
Nu e det dags att jag planerar bilden..
Ja, För han e den största alkisen på Fuska.se =D
Kan inte folk lägga upp bilder nu? O.O Lägger upp ny imorrn!
hittar inte min mobil.. annars så kanske jag hade lagt upp en till.. =(
Har du ingen digital kamera då? :(
Jag som ville se en till bild på dej innan jag hostar min :P
↗ till inläggetno.. men jag la upp nån för nån vecka sen kolla lite bakåt i trådenHar du ingen digital kamera då? :(
Jag som ville se en till bild på dej innan jag hostar min :P
Jag har sett den, Men nu ska jag inte lägga in nåt i denna tråd föränn jag har bilden! :P
okej
keylogger tycker att han är rå cool när han skryter om hur mkt han dricker å festar :P
↗ till inläggetLåter inte som att han skryter bara för att han pratar om vad han gjorde när dom tog kortet -.-keylogger tycker att han är rå cool när han skryter om hur mkt han dricker å festar :P
Typ, jag stod vid Paris Hilton vid det här kortet.
Orka skryyyyyyyyyyytaaaaaa!!==!!?!?1+1+1+?!?+1
↗ till inläggetja det ligger nåt i det du säger där... =p↗ till inläggetvila lite på golvet hahah xD
haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de?
Kanske ska ta och lägga upp en bild senare... :\
↗ till inlägget↗ till inläggetvila lite på golvet hahah xD
ja det ligger nåt i det du säger där... =p
haha u made my day det vr roligt jag får väl festa med mina polare om jag vill :P får inte ni de?
jo men inte dricka öl..