💬
Logga in
Fuska.se

The Simpsons Game

19 svar · startad

Jag måste ha hjälp!

Jag har fastnat vid Museum banan ( bana 2)

Det är den siste mobbaren som sitter i ett ufo det är där som jag fastnat.

Jag har hoppat på dom som sprutar upp luft och kommer bara upp på rymdskeppet.

Snälla HJÄLP!!!

Nivå 0 · Nykomling

Hej

Jag behöver oxå hjälp fast på ett annat uppdrag(Catch stubborn ape)sista delen på de uppdraget där frinks blir kidnappad av en apa snälla hjälp apan stack ner i nått sorts hål å man kan inte komma förbi ett stängslet som e runt.......

SNÄLLA HJÄLP!!!

Btw e du uppe på rymd skeppet för om du e de så ska du skjuta i mot han

26 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

klarade de direkt efter men nuu har ja fasnat på ett annat uppdrag längre fram

Defeat king snorky

de e omöjligt snälla hjälp

27 Dec 2007

Jag har klarat det nu men har problem på en annan bana den bana som Snowmanxv Postade 25/12-2007 22:22:04.

Snälla Snowmanxv hjälp mig!!!

31 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

klarade de direkt efter men nuu har ja fasnat på ett annat uppdrag längre fram

Defeat king snorky

de e omöjligt snälla hjälp

Hur klarade du det jag behöver hjälp
2 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag behöver hjälp med catch stubborn ape! Jag fattar inte vad man ska göra! Hjälp! :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag behöver hjälp med catch stubborn ape! Jag fattar inte vad man ska göra! Hjälp! :o

Jag hjälper dig gärna men då måste jag först komma förbi delen där siste killen är i tefatet. Hur gör jag? Har varit där i en vecka typ :angry: Ska man ta sig upp på de tre höj- och sänkbara tallrikarna? Hur i så fall. Har provat flyga på luftstrålarna men når inte.

3 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Har du kommit upp på rymdfärjan? Isof ska du hoppa till den långsmala raketen. Den kommer att paja och då kan man klättra upp på den. Sen ska man hoppa till en planet som snurrar, sen till nästa planet osv tills man kommer till en stor röd plattform. Har du inte kommit upp på rymdfärjan ska du använda fläktarna och flyga dit med Bartman.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har du kommit upp på rymdfärjan? Isof ska du hoppa till den långsmala raketen. Den kommer att paja och då kan man klättra upp på den. Sen ska man hoppa till en planet som snurrar, sen till nästa planet osv tills man kommer till en stor röd plattform. Har du inte kommit upp på rymdfärjan ska du använda fläktarna och flyga dit med Bartman.

Tusen tack för hjälpen! nu ska jag skynda mig framåt...

Nivå 3 · Lärling

Nä nu blir jag tokig faastnat här 1 vecka och mera ! när man jagar ggorillan i värld 6 tror jag vel så när det e 9 rör + 1 som man ska komma i så jag kommer helatiden i någo av dom 9 ! .... omöjligt ..... jag skulle gärna vila ha hjälp ..... hjälp snäääääääällaaa

14 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Kan någon hjälpa mig?!!

Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv??

16 Jan 2008
Nivå 3 · Lärling

Allihop jag har dragit spelet genom p:mma mig om ni vill veta hur man kommer vidare i vilken bana som helst

P.S : Gud e sista bossen i the simpsons game

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Kan någon hjälpa mig?!!

Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv??

Du ska upp till honom och så sticker han antagligen ner till golvet.
22 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Allihop jag har dragit spelet genom p:mma mig om ni vill veta hur man kommer vidare i vilken bana som helst

P.S : Gud e sista bossen i the simpsons game

Hej jag undrar hur man kommer vidare vid bana 6, där man ska fånga stubborn ape. Jag behöver verkligen hjälp för jag är bara 8 år och kommer inte vidare annars!!!! tack på förhand svara gärna så snabbt som möjligt! Hälsningar Jakobi

(min mamma hjälpte mig att skriva det här)

3 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

Alla Pm mig om ni behöver hjälp jag har klrat ut spelet

6 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

Jakobi hur långt är du på den där banan?

17 Mar 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

du sk va lisa's hand of budda och slå ner apan
18 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

nar du ar pa rymdskeppet ska du hoppa in i stolpen framfor skeppet sa kommer stolpen ga sonder och du kan kletra upp for stolpen och hoppa till planeterna.

26 Mar 2008

Om man vill ha hjälp så finns you Http://www.youtube.com

11 Apr 2008
Nivå 3 · Lärling

När du är på skeppet hoppar du bara stolpen bakom skeppet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in