↗ till inläggetJag spelar Fotboll då och då ... :3 Fast vill egentligen inte spela det ._.
Vill testa någon form av kampsport eller fäktning ^^
Fortsätt, Fotbolls tjejer är ju hett ;)
↗ till inläggetJag spelar Fotboll då och då ... :3 Fast vill egentligen inte spela det ._.
badminton
↗ till inlägget↗ till inläggetJag spelar Fotboll då och då ... :3 Fast vill egentligen inte spela det ._.
Om man är duktig kanske ;O
Ibland känner jag mig så duktig >_< ex. igår på träningen
Stod och drack ur kranen, så ramlade spegeln ner och gjorde ett jack i vaden/smalbenet(nuddade den inte ens spegeln alltså) ,
Var tvungen att åka till sjukhus, först sa läkaren/sjuksköterskan att dom skulle sy men sen behövde dom bara limma.
Kan inte träna på en vecka.
↗ till inläggetIbland känner jag mig så duktig >_< ex. igår på träningen
Stod och drack ur kranen, så ramlade spegeln ner och gjorde ett jack i vaden/smalbenet(nuddade den inte ens spegeln alltså) ,
Var tvungen att åka till sjukhus, först sa läkaren/sjuksköterskan att dom skulle sy men sen behövde dom bara limma.
Kan inte träna på en vecka.
haha, stog ju och snacka me dej när det hände xD
Det var lite blod elr hur :P ?
aa, liiiite ;:
Jag kör fotboll 6 gånger i veckan. Så det blir inte mycket kvar till annat. Trots det så spelar jag innebandy och tennis också.
Jaop hela vår klass spelar bowling och vissa ligger redan nu bland de bästa i sverige av 14 åringar
själv har jag lirat i 4 månader just nu och är inte lika bra som dom andra fastän dom har spelat i 2-3 år
fotboll, simning, inne bandy.
Fotboll
Har utöver simningen kört eget fys ett antal månader nu.
pingis och tenis men slutade på båda har tänkt på att börja på pingis igen
Går i baseball
Karate och Boxning ;)
Nepp, att gå i en sport behöver jag mindre än att gå i vinterkräksjukan.
Fotboll , innebandy, bandy( vill börja i tennis ) :lol:
bandy(is) innbandy hockey fotboll pingis hand boll
↗ till inläggetDu har inte mycke fritid kvar va? :Pbandy(is) innbandy hockey fotboll pingis hand boll
Igår hade vi 11manna match och jag spelade på forward och gjorde mål!! YEAH!!
Vi van med 3-1!!
Tennis :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in