Skriv från... och till...
Kanske ska flytta Vattmyra till vittra
Skriv från... och till...
Kanske ska flytta Vattmyra till vittra
Varför ska du flytta?
Ja, om två år.. Då jag går ut nian. ;-p Fryxellska till <okänd>
Nästa år.
från bosvedje skolan till haga skolan.
Jag ska byta skola efter sommarlovet, fast den är bredvid min nuvarande skola, och jag har en del lektioner där ändå redan nu... xD
Har gjort det :P
Varför ska du byta skola, förresten? ( Riktat till skaparen av tråden. )
Jag vet inte om jag ska byta till sunnerbyskolan(tror den heter så)eftersom jag ska flytta till sorunda <_< så det är en halvtimma kommunalt till min nuvarnade skola och 5 min gång till sunnerbyskolan.
Svandammsskolan ----> Sunnerbyskolan
↗ till inläggetHaga är ju fett dryg, välj typ Bocksten istället. På haga är det typ bara fjortisar som står o röker huvvet av sej och en massa emos. Värsta "slum-kvarteret" där typ :PNästa år.
efter sommarn till engelska skolan :)
Ska kanske byta efter sommarlovet. VILL dock byta eftersom min nuvarande skola SUGER <_< Har lust att vägra gå dit resten av terminen, men då får jag inte se Kiss i maj :P
Bytte till en skola när jag gick ut 6an eftersom dom tog bort högstadiet där, sen bytte jag till min nuvarande och går ju snart ut 9an så då blir det väl ett "byte" igen XD
↗ till inläggetSamma som JET, och nu pratar vi om Sundsvallsområdet eller hur eftersom att Bocksten ligger i Varberg? O_o↗ till inläggetNästa år.
Haga är ju fett dryg, välj typ Bocksten istället. På haga är det typ bara fjortisar som står o röker huvvet av sej och en massa emos. Värsta "slum-kvarteret" där typ :P
Skit samma om det är massa fjortisar och emos, bara de inte gör mig nåt. Emos har jag dock aldrig sett där, bara ett fåtal fjortisar som sitter och håller på med mobilerna. Vi verkar inte prata om samma skola.
↗ till inläggetOm de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :)efter sommarn till engelska skolan :)
ska inte byta skola för om 2 år börjar jag jobba
↗ till inlägget↗ till inläggetOm de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :)efter sommarn till engelska skolan :)
Vaddå, du tycker att hans engelska är helt okej? :o *Syftar på signaturen - look up? XD*
Varför ska alla byta skola? Blir ni mobbade eller vad? :(
↗ till inlägget↗ till inläggetefter sommarn till engelska skolan :)
Om de nu pratar engelska där så är det synd med tanke på din nuvarande svenska. :)
Vaddå, du tycker att hans engelska är helt okej? :o *Syftar på signaturen - look up? XD*
Varför ska alla byta skola? Blir ni mobbade eller vad? :(
Nej jag tycker inte att hans engelska är okej, men prio 1 är svenskan. :)
Jag ska byta för att den här skolan bara är för år 1-6.
↗ till inläggetNästa år.
Där går min kompis och han är också 12 år :D
ONT: Jag vet inte om jag ska byta just nu.
Min skola är från förskolan till 9:an så nej, jag ska inte byta, eftersom jag trivs i min nuvarande skola. :)
↗ till inläggetHaha, vad i h*lvete? :D↗ till inläggetNästa år.
Där går min kompis och han är också 12 år :D
ONT: Jag vet inte om jag ska byta just nu.
Vad heter han?
Japp om två år när jag slutar nian det blir väl någon skola nere i stan :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in