💬
Logga in
Fuska.se

Ratchet And Clank2

18 svar · startad

Trådstartare #1

någon som vet hur man tar de två extra nanotecen som man tar med swingshoten och glidern. snälla hjälp mig

4 Apr 2004

hoppa närdu skjuter :D

12 Apr 2004

Tack! jag har fastnat på det jag också! Men jag fattar inte riktigt hur du menar! :D

Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här:

När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka!

ÄNDRA INLÄGGEN, dubbelposta inte.

Senast ändrad:

4 Jun 2004

Jag kommer inte heller ihåg hur jag gjorde :blink:

Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här:

När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka!

Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?!
5 Jun 2004

Det är ju inte äns Ratchet and Clank! Skapa ett nytt ämne så får du 20 poäng också!

6 Jun 2004
(miconic @ 04/06-2004 15:20:46)

Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?!

vissa fattar inte att man inte ska byta ämne.... <_<
7 Jun 2004

Nä, men det är ju lite krångligt när man är ny!

jo det förstås!

12 Jun 2004

hur skapar man nytt då? :unsure:

Man trycket på nytt ämne som är uppe i högra hörnet! ;)

13 Jun 2004

tack :wub:

hehe snacka om noob..

14 Jun 2004

tack :wub:

;) Ingen orsak! :lol: Bara kul att hjälpa till!

det var ju hjälte modigt av dig ratchet!

lol

24 Jun 2004

[rensad]

27 Jun 2004

någon som vet hur man tar de två extra nanotecen som man tar med swingshoten och glidern. snälla hjälp mig

vad är en nanote.... nånting och en swingshot :meddum:

en nono boost e en blå sak som ser ut som en DNA molikyl

28 Jun 2004

Det är nanotechen som funkar som liv!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in