någon som vet hur man tar de två extra nanotecen som man tar med swingshoten och glidern. snälla hjälp mig
Ratchet And Clank2
hoppa närdu skjuter :D
Tack! jag har fastnat på det jag också! Men jag fattar inte riktigt hur du menar! :D
Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här:
När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka!
ÄNDRA INLÄGGEN, dubbelposta inte.
Jag kommer inte heller ihåg hur jag gjorde :blink:
Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?!Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här:
När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka!
Det är ju inte äns Ratchet and Clank! Skapa ett nytt ämne så får du 20 poäng också!
vissa fattar inte att man inte ska byta ämne.... <_<(miconic @ 04/06-2004 15:20:46)Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här:
Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?!
Nä, men det är ju lite krångligt när man är ny!
jo det förstås!
hur skapar man nytt då? :unsure:
Man trycket på nytt ämne som är uppe i högra hörnet! ;)
tack :wub:
hehe snacka om noob..
;) Ingen orsak! :lol: Bara kul att hjälpa till!tack :wub:
det var ju hjälte modigt av dig ratchet!
lol
[rensad]
vad är en nanote.... nånting och en swingshot :meddum:någon som vet hur man tar de två extra nanotecen som man tar med swingshoten och glidern. snälla hjälp mig
en nono boost e en blå sak som ser ut som en DNA molikyl
Det är nanotechen som funkar som liv!