Är det olagligt att köpa wow gold från internet??
Wow Guld
japp det är det
Ja, det är det.
Det är säkrare att köpa guld av privat
personer och inte företag, har jag för mig. Köpte 100G för ~70kr från Blocket ^_^
Fast det är nog inte någon stor chans
att någon märker att du köpt guld.
technique.
Är det verkligen olagligt? Vad bryter det mot. Visste att det bryter mot blizzards regler men inte att det ar olagligt.
Om det bryter mot Blizzards
regler så är det väl olagligt?
Har sett att dom sagt på deras
forum att det är olagligt.
Är ju som med powerleveling och sådant,
technique.
↗ till inläggetOm det bryter mot Blizzards
technique(boeg).
han menar nog att han visste in att det är olagligt i svensk lag att köpa guld till spel
↗ till inläggetÄr det olagligt att köpa wow gold från internet??
Ja, SWAT sparkar in dörren på dig och du förs till rätten och så säger Judge Judy
"Mr XX, you have been arrested by our leet-soldiers cuz u bought imagenary gold to World of Warcraft online omgomg!"
↗ till inläggetAha, jag skapar en policy, läser du detta måste du skära ut ögonen på dig och skicka dem till mig.Om det bryter mot Blizzardsregler så är det väl olagligt?
technique.
Om du inte gör det bryter du mot lagen.
Hur i h*lvete tänker ni egentligen? Private Servers har med varumärkeslagen att göra, och 'wow-guld' har inte ett skit med det att göra. Annars så ska jag TMa ordet Gold direkt och börja stämma alla j*vlar som använder det.
↗ till inläggetjag skrattade så hårt.↗ till inläggetAha, jag skapar en policy, läser du detta måste du skära ut ögonen på dig och skicka dem till mig.Om det bryter mot Blizzards
technique.
Om du inte gör det bryter du mot lagen.
Hur i h*lvete tänker ni egentligen? Private Servers har med varumärkeslagen att göra, och 'wow-guld' har inte ett skit med det att göra. Annars så ska jag TMa ordet Gold direkt och börja stämma alla j*vlar som använder det.
OT: Min kompis fick alla sina guld borttagna av blizzard när han köpte guld . det är typ det värsta som kan hända.. ^^
Nej... man kan bli bannad, perm.
Nån svensk lag bryter det inte mot.
dom märker inte om man inte köper typ 1k gold :P
↗ till inläggetVar fick du den faktan från? Dom har extra koll på hur mycket guld som skickas från en char till en annan. Om en lvl 1 kallat Asfagaokbhd skickar 1000g till en 70 char, tror ni man slipper undan?dom märker inte om man inte köper typ 1k gold :P
nej självklart inte :P
Det bryter mot Blizzards regler.
men dom bryr inte sig om det
Det bryter mot Blizzards regler.
Men det bryter inte mot någon lag.
Det är bara noobs som köper guld ju bara för dom inte orkar skaffa det själv och jag har läst här nånstans att vissa kan bli av med sitt acc om man lägger utt sitt acc på vissa sidor blir man av med det efter ett tag
Ja, man kan bli av med det, men du bryter inte mot någon lag :P
Varför upprepar ni det som redan sagts?
Håll käften och låt trådfanet dö.
Man kan bli bannad om man köper powerleveling lr guld, blizzard meddelade det en gång på wow-europe.com
↗ till inläggetJa, det är det.
Det är säkrare att köpa guld av privat
personer och inte företag, har jag för mig. Köpte 100G för ~70kr från Blocket ^_^
Fast det är nog inte någon stor chans
att någon märker att du köpt guld.
technique.
vf köpa när man kan fixa 100g på mindre än en halvtimme T_T?
bump