jag tycker ds är bäst för man kan spela super mario på ds.
Ds Eller Psp?
Gizmondo!
psp :P
det är bättre spel till DS
PsP !!!!
psp! såklart!
ds
Har inte någon av dem men tycker att psp är roligast.
Om man vill ha en bärbar spelkonsoll så är DS bäst, har bäst spel å sånt. Om man vill ha typ lite av varje
(internet, mp4-spelare m.m.) så är PSP bäst. Men jag vill hellre spela än surfa å kolla på film så jag tycker nog DS är bäst :)
DS många spel fast alla är nästan bara tråkiga Mario spel etc.
PSP mindre spel men as fräna spel!
därför PSP pwnr alla
↗ till inläggetHaha, jag påpekar alltid det här i DS vs PSP-trådar, men man kan ha både internet och mp4 (Inte mp4 då direkt, men man kan både lyssna på musik och se på film visa bilder som meden MP4-spelare.Om man vill ha en bärbar spelkonsoll så är DS bäst, har bäst spel å sånt. Om man vill ha typ lite av varje
(internet, mp4-spelare m.m.) så är PSP bäst. Men jag vill hellre spela än surfa å kolla på film så jag tycker nog DS är bäst :)
Lol,man ska väl ha en konsoll/bärbar konsoll för att det är kul att spela i den och att den har bra spelkänsla.PSP är ju allt annat än spelkänsla.MP3 spelare Internet osv.So What?Man ska spela på den.Inte gå runt och surfa.Spelkänslan räknas,inte finesserna.Grafiken är inte särskilt viktig.Spelkänslan prioterar(staving) man först.Spelen kan man ju dock hålla med om att det är lite mer barn-spel.Men som sagt,Spekänsla i första hand,finesser i andra hand.
Sammanfattning:DS=Spelkänsla och PSP=Finesser(:o)
PSP överdriver!
ds är såklart bäst.
Tycker NDS är bättre på alla sätt. Framför allt vilka spel de har.