↗ till inläggethan kan inte sänka dina betyg för deHar väl hänt någon gång när jag var liten och ganska omogen sa väl typ gubbj*v*l till honom men jag ångrar det nu Tur att jag inte hadde några betyg då :)
Svurit Till En Lärare?
Man får betyg i uppförande.
↗ till inläggetJag undrar om ni har svurit till en lärare...
själv har jag gjort de, jag sa de högt men han hörde de inte.
Nu undrar jag om ni har de..
japp
Bara omoget om ni frågar mig. Man behöver inte öppna en stor käft.
Nej, det har jag inte, jag brukar bara gå ut och slänga dörren så hårt jag kan. Kanske sparkar sönder nån papperskorg ibland med. Detta har dock inte hänt så många gånger som tur är.
Lämplig fråga. Svor faktist åt en idag. Jo det var så att lärarna klipper upp alla skåp Som det är lås på och som de tror att ingen annvänder och då hadde de kollat fel på listan över skåp och klippt upp mitt. Så när jag sa till dem så sa de att jag fick skylla mig själv så jag sa Håll kä*ten J*v*a Idi**er Det 'r mitt skåp sen fick jag lite skäll och ett nytt lås. :D
nej det har jag inte
↗ till inläggetOch säg mig vad heter det betyget? MVG i uppförande :lol:Man får betyg i uppförande.
Nej jag var ganska vild när jag gick i högstadiet men det påverkade inte mina betyg, fick vg, mvg i de flesta. Fick dock bara g i kemi :lol: Kanske det var där min vildhet klämde ;)
Sade lite fel, men uppförandet påverkar ditt betyg.
edit
Jag brukar säga hollkäft till fröken
jaa det har jag till min bildlärare sa j*vla fitta,hora och en massa andra saker
↗ till inläggetOch vad säger dina föräldrar!? Va!? :angry:jaa det har jag till min bildlärare sa j*vla fitta,hora och en massa andra saker
Ja det har jag. ja säger typ, f*n va trög du är, j*vla as ( sa jag när han sa att ja var döv)
↗ till inlägget↗ till inläggetOch vad säger dina föräldrar!? Va!? :angry:jaa det har jag till min bildlärare sa j*vla fitta,hora och en massa andra saker
vad ska dom säga ingen på skolan tycker om henne :lol:
offtopic:om man vill ha bra betyg knippigen
ontopic:nej har inte gort det.
Vi hade en lärare som hjälper ig-barn som vikarie, och jag frågade om jag fick gå på toa och hon svarade ja, när jag kommer till baka så sätter jag mig och hon kommer fram till mig och frågar om jag tar ett brake, då sa jag va? så frågade hon samma jäv#a sak igen och då skrek jag över hela klassrumet: Jag sket ju för i hellvete!! Hon bara garva.......
Åt en lärare har jag väl inte svurit, men jag har ju sagt "Vafan" eller "Vad i h*lvete" eller liknande åt saker läraren sagt.
klart jag har:P har strejkat en hel lektion när vi inte fick sitta i datasalen( en vikarien). och bråkar alltid med min tyska lärare hon kallas hulken och jag är den ända som vågar säga det till henne för alla e så j*vla rädda för henne säger vafan ja tycker och tänker om henne. ps fråga en plugis i vår klass om han tog henne framifrån elelr bakifrån när dom hade "enskilt prat" när hon hörde. det blev kvarsittning i 1,5 timmar
Inte svurit åt en lärare så..men när min kompis tappade en gaffel i matsalen så gick han bara vidarare så kom läraren och "stoppade" oss då sa hon var det du som tappade gaflen och så blev det typ L=lärare J=jag K=kompis
K: DET VAR INTE JAG DET VAR HAN (SMILE)
L: VAR DET DU? (MITT NAMN)
J: NEJ!
L:BÖRJAR SKYLLA PÅ MEJ
J:DET VAR f*n INTE JAG!!!!
K:MN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!!
J:MEN VAFAN DET VA INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!
L:JAG VET ATT DET INTE VA DU (MITT NAMN)
J:MEN VAFAN DÅ KUNDE JAG JU HA GÅTT FÖR LÄNGE SEDAN!!! (KUTAR IVÄG)
K: (SPRINGER EFTER -.-)